• ThisIsMe

Fråga till er som äger en motionscykel och använder den

Jag har en fråga till er som har en motionscykel hemma och som använder den. Vilket märke och vilken modell har ni? Vilket år är den från? Vad är bra med den och vad är sämre? Jag ska nämligen köpa en begagnad och behöver veta vilka som är bra.

• Svar på tråden Fråga till er som äger en motionscykel och använder den
  • ThisIsMe

Finns det verkligen inte en ändå motionscykel i landet som inte bara står och samlar damm?

• Mamma Mysig

Jag har en, slutat att använda den sen jag köpte hund, innan anv jag den ibland

• LillaMalin

Jag har en "Benefit sports 160" som är köpt innan jul.
    Kanske inte den bästa som finns men den funkar.
    Man ser hur långt man har cyklat, hur länge, hur många calorier man brännt bla.
    Och man blir trött i benen

• Misery

hej jag har en skip sport m260 köpt på halens i maj förra året e jättenöjd me den o cyklar varje dag på den...den visar kalorier hur långt man cyklar o hur länge så klart

• snartfaster

har en energetics, minns inte när den är köpt, säkert 5 år sen kanske på nån sportaffär. använder den i perioder och är nöjd med den. den visar kaloriförbränning, sträcka, fart, puls och tid och man kan ställa in den på hur långt man vill cykla. Det enda jag inte varit nöjd med är att sadeln är så hård, men jag löste det genom att köpa ett mjukt sadelöverdrag på biltema.

Svar på tråden Fråga till er som äger en motionscykel och använder den