• idalotta

Billiga bebigrejer på JYSK

Fick ett annonsblad från JYSK i går m faktiskt en del saker som verkade helt ok, o fram för allt billiga! T ex bebifiltar (behövs ju ett par st) för 35 kr, kudde för samma pris, täcken i olika material, varav det dyraste tror jag kostade 98 el likn. Helt klart värt att kolla upp så här i "fattigtider"...!

• Svar på tråden Billiga bebigrejer på JYSK
  • Leeloo

Absolut men har hört att möblerna från Jysk är skit rent ut sagt.

• kias

Har oxå hört att det är usel kvalite på Jysk (tyvärr) men de kanske kan vara värt att kolla upp...

• trollet2

Jo.. men det kan vara bra att kolla vad det är man köper på Jysk... Jag köpte ett litet flanellunderlakan på Jysk härom dagen och när jag kom hem o tog upp det ur förpackningen upptäckte jag att det var mögligt.... Usch! Stora svarta fläckar & luktade jätteunket.... Blä... Har ingen lust att handla på Jysk igen

• jummie

nä allt man hört om Jysk gör att man nästan hellre lägger ut det dubbla o får saker som man vet är bra...vilket är synd då man kan hitta mycket billigt där...

• diz

Har aldrig varit med om dåliga grejer från JYSK, dock från dyrare affärer som man inbillar sig ska ha bättre kvalitét. Allt man köper kan ju bli fel, så visst är det värt att kolla upp billigare alternativ också.

• snutti

Ja alla produkter har ju måndagsexemplar, oavsett var man köper dem. Men sant, har inte heller hört så mkt gott om Jysk... Fast jag har en byrå därifrån, köpt 96, håller lika bra idag... Så allt är inte skräp...

• Majsan70

Vi har köpte säng därifrån. Hur bra som helst. Köpte en byrå till pappa. Mycket bra kvalitet. Samma gäller faktiskt paraplysulkyn vi köpte där.

• RoLaren

Nä, det är inte allt i Jysk som är skräp, men man får inte köpa större saker till bebisen som möbler tex i jysk.. säkerheten er urusel!
    Men täcken och så där går väl bra... om det inte är mögel på!! Usch!!!
    Nä, i Jysk får man väta sig det värsta!

• Bulldog76

NEj Jysk är inget vidare. Kass kvalite på det mesta tyvärr. Vill du ha billiga grejor så finns ju IKEA, deras grejor är säkra i alla fall. Men Jysk, nej, hr hört för mycket dåligt om dem.
    Vår förra madrass som var köpt därifrån höll inte säörkilt länge. ( den blev avsevärt obekvämare efter kort tid)
    Idag har vi madrass fr Ikea, de är jättebra. i test visade det sig att de hade högre kvalité än DUX mm

• Dino78

Kommer köpa grejer på JYSK, just sånt som filtar, täcken om jag hittar nåt jag vill ha. Eller på IKEA. Har tyvärr inte råd med att handla på andra ställen. Och de grejer jag köpt på JYSK har för övrigt inte varit dålig kvalitet på, men har hört mycket negativt om babymöbler så det kommer jag avstå.

• J son

Ja jag o mina vänner har köpt bebisgrejer därifrån (Jysk) för ett par år sedan o de håller bra än.

Men det var tråkigt att de hade den dåliga vagnen, minns inte vad det var för vagn men dom har tagit bort den nu o min kompis köpte en annan barnvagn därifrån o den funkar jätte bra än efter 7 månader, jag köpte en babysitter o den höll väldigt bra i 6 månader o jag ska ha den till min 2:a barnet oxå.

Vissa jysk affärer kan ju vara dåliga samma med vissa ica med dåliga frukter,så det var dåligt av dom att sälja den mögliga filten, du borde få byta till en bättre filt !

Hörde att Ikea säljer vissa giftiga barnsaker (??)

• Dixie

Vi har Jysk spjällsängar på jobb - och de är jättebra, ingen har gått sönder eller liknande!

Svar på tråden Billiga bebigrejer på JYSK