Kejo: Absolut, håller med dig, men det är klart att man också som medium behöver ha en hemsida som talar om vad man kan iallafall som "ny".
Men ibland känns det som om ödmjukheten försvinner hos en del som har blivit "kända". Sådant gör mig både ledsen och besviken iom att man som medium har ett arbete där man lätt kan göra människor ledsna och upprörda med tanke på att det ofta handlar om känsliga saker. Det gäller både vid en privatsittning och kurser. Du behöver inte tillhöra ngn spiritualistisk förening för att visa att du är duktig inom det mediala. Tråkigt när en del medium blir upphöjda till skyarna så till den milda grad så självdistansen och viktig insikt försvinner. Fötterna på jorden, empati och självinsikt är viktigare än alla diplom i världen! Jag har gått kurser för flera lärare i mediumskap och personlig utveckling. Dock blev jag så besviken efter den sista kursen så det tar ett bra tag tills jag går ngn kurs igen. Och då ska det vara för rätt lärare, med stor portion ödmjukhet och värme!
Jag lär mig väldigt mkt när jag "tränar" med andra. Faktiskt många ggr mer än på en del kurser.
Jag kan varmt rekommendera Lena Ranehag, hon bor iof i Göteborgstrakten, men tar emot tel. sittningar. Hon är härlig att prata med.