• Angie83

När kan pappan känna bebisen i magen?

När kan pappan känna när bebisen rör sig i magen? När kännde eran kille barnet för första gången?
    Är i v 21 nu, och barnet sparkar och slår kullerbyttor för fullt, jag känner ibland på utsidan av magen, men min kille har inte lyckats känna det än...

• Svar på tråden När kan pappan känna bebisen i magen?
  • Beckah82

Om DU kan känna utanpå magen så kan även pappan eller vem som helst. Gäller bara att lägga på handen vid rätt tillfälle.

Exakt vecka? omöjligt att säga för det är såååå himla olika.

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Bojjan84

Min gubbe kände sparkar v 21 med första o v 20 med andra.

• Angie83

Hmm, han är så himla otålig, har handen på magen max en minut, och sen så tror jag att han tror att man ska känna det jätte tydligt utanpå magen, men den buktar ju bara ut lite grann när bäbisen sparkar, den är ju fortfarande så liten. Vore kul att veta när era killar kännde första gången..

• Beckah82

När jag väntade Victor så fanns ingen pappa med i bilden, däremot kunde min mamma känna buffar utanpå min mage i vecka 17.

Den här graviditeten är det ännu bara jag som känt bebisen och jag kan inte känna utanpå magen ännu. Jag är bara i vecka 14.

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Zoe80

Tror min sambo kunde känna sparkarna utanpå magen första gången i vecka 22-23.
    Dock handlar det ju väldigt mycket om timing, handen på rätt plats precis vid rätt tillfälle är inte alltid så lätt Flört

• Peos Mamma

har oxå en otälig sambo...*S*...sedan har min knodd varit väldigt finulig...så fort min sambo kommit in i rummet eller lagt handen på min mage så slutar den sparak...men nu äntligen på nyårsnatten så kännde han ordentligt.....bebben har blivit lite mer järv nu...*S*..är i v 36

• dalkulla85

Min pojkvän har gjort det sedan v. 21...man kan tom se hur magen sprätter till då och då...

• majbäbis

MIn älskling kunde känna lill killen i v19 men bara en gång. Är i v 21 nu och känner verkligen att han sprattlar runt därinne.

• pyretina

Min sambo försökte vara så tålmodig i början, han fick nöja sig med att lyssna.. De bubblar ju en massa, de tycker han e mysigt.. Men första riktiga buffen kände han inte förrän jag var i v. 20-21 tror jag..

~BF 15 april~
  • PVeraB

säger v.20 och nu när jag är i v.24 tror han Carolina Klüft bor där inne.

Svar på tråden När kan pappan känna bebisen i magen?