• Nervis

stödstrumpor (blääää!)

ni som använder stödstrumpor nu vilken typ använder ni? Vid förra grav använde jag de av nylon som jag verkligen hatade men det var ju sommar och jag tänkte att bomull skulle vara för varmt?

Nu har jag precis köpt ett par i bomull, de verkar än så länge ok. Men de är ju inte sköna direkt..

• Svar på tråden stödstrumpor (blääää!)
  • Gakka

köpte ett par på apoteket. KOmmer inte ihåg vad de hette, men var vita bomullsstrumpor. Jättesköna!

• Lebocarma

Jag köpte ett på apoteket dom kostade ungefär 120kr nåt sånt dom är bruna jätte sköna..och dom är hela alltså inte tårna sticker ut..

• Nervis

tror jag köpt samma som er..vita bomull men jag tycker inte de är bekväma. bättre än de i nylon dock för kliade så in i bomben...

nåja, tackl för svaren iaf, bättre att ha dessa än svullna fötter iaf...

• sandrav

Jag har ett par men glömmer jämmt bort dom, funkade jääätte bra när det kröp i bena. Men måste börja använda dom för mina fötter är vääldigt svlllna. Men jag köpte ett par svarta bomulls från apoteket.

• nelina

Jag har beställt svarta stödstrumpor från Minimundus, tror att det är samma märke som på Apoteket. Hoppas att dom kommer snart för nu behöver jag dom verkligen!!

• troddeduja

Jag har ett par hudfägade nylon stay-ups-stödstrumpor. Helt underbara! Speciellt för mig som har åderbråck i knävecken. Dom är lite kalla nu på vintern, men de i bomull finns ju bara i knä-långa så jag har inget val.

• Kusin Knase

Använder dem från Lindex, skitbra. T o m personalen på apoteket rekommenderar dem!

• nelina

Skrållan78: Var har du köpt dina stay-ups-stödstrumpor?

• troddeduja

nelina:
    På en butik som heter Svanen i Uppsala. Kommer tyvärr inte ihåg märket heller. Men kolla i butiker som säljer baby och/eller sjukvårdsartiklar. Vet att det finns ett märke som heter Solida som har sty-ups, sök efter det på nätet.

Svar på tråden stödstrumpor (blääää!)