• Villhabääbis

Hur många bonusbarn har du ?

jag har två underbara bonuspojkar som jag älskar väldigt högt.. sen försöker vi få ett syskon till dom oxå
    .skriv gärna om ni har egna oxå eller o om ni försöker på ett gemensamt..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många bonusbarn har du ?
  • Cinet

Min man har en son, och tillsammans har vi en dotter. Vi vill gärna ha ett till gemensamt barn.

• Mirakel händer

Min man har min son som bonus barn.
    Han har inga barn sedan tidigare. Men vi jobbar på ett geensamt barn, men behöver hjälp med det.

• kehb

Jag har två jättefina bonusbarn, en flicka 9½ år och en pojke som snart blir 8 år.
    Dom bor hos oss på heltid och hälsar på sin mamma ca varannan helg, ibland en gång i månaden. Det känns bra att dom bor hos oss så vi får rå om dom och se dom växa upp.
    Vi ska få vårat första gemensamma barn i mitten av feb.

• Beckah82

Min sambo har min 8-åring som bonus och tillsammans väntar vi en liten till sommaren. jag har inga bonusar men har haft i ett tidigare förhållande. De två pojkarna är min sons bästisar och de leker dagligen och han går i samma klass som den ene.

Jag har med andra ord haft dem väldigt nära i mitt liv efter också...sen min son coh den yngste var 2,5 år har jag känt dem och träffat dem ofta och så. Älskar grabbarna. De är speciella. Inte alls som sonens andra kompisar.

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • SofiaM

Jag har en bonusdotter på 4 år, jag har funnits i hennes liv sedan strax före hennes 1-årsdag, hennes pappa o jag har bott tillsammans sedan dess, fick en gemensam dotter i maj 2005, och väntar smått igen :D

• Marlie87

Har en bonusson på snart 5 år och så väntar vi smått i början av mars

• smulanH

Jag har en bonusson som är 9 år. Han var bara 1½ år när jag och min man träffades. Vi har 3 gemensamma killar också. Bonussonen bor hos oss varannan vecka och det fungerar bra. Alla killarna kommer bra överens och är som "riktiga" syskon. Vi behandlar alla barnen lika. Älskar alla killar lika mycket

• imperia72

min sambo har tre döttrar var av två som bor hos oss på hel tid och en som kommer varannan helg, älska dem alla jätte mycket, är ganska häftigt att vi har sex tjejer tillsamanns och hoppas även på att få en liten tillsammans också

• sussitaylor

Kunde inte rösta, för noll fanns inte som alternativ.

Svar på tråden Hur många bonusbarn har du ?