• Anette31

Dela av rum,hur har ni gjort?

Har ni några bilder? Det är sovrummet som vi delar med våran lilla kille på två år.

• Svar på tråden Dela av rum,hur har ni gjort?
  • Sofie1979

Har aldrig delat av ett rum själv, men det jag kom på spontant och som är enkelt är: Alt. 1 En rumsavdelare Alt. 2 Ikeas bokhylla Lack Expedit, med möjlighet till bra förvaring för leksaker osv. Den är verkligen superbra för det syftet.

• Gilmore Girl

Det finns en gardinskena på IKEA som även kan monteras i taket. Då kan man dela av med tyg, bra om han behöver tryggheten i att se er när han vaknar och bra för er om ni vill ha det privat... Dessutom tar den minimal plats!

• Bempa

I mitt barndomshus, o mitt rum, eller rättare sagt min systers o  mitt rum. Vi delade av den med hjälp av en "skåra" i taket o sen vitt tyg. Det tyckte jag funkade riktigt bra.
    Jag antar nu att ni inte vill dela av det på riktigt med en ny vägg emellan?!

• Juno

Vi har delat ett avlångt rum med hjälp av Billy bokhyllor. På "hyllsidan" har barnen lekrum och på andra sidan har vi arbetsrum. Bohyllorna är väl ihopstruvade och förankrade i väggen. Baksidan är dold med ett snyggt tyg

• Anette31

Det låter som det får bli en sån där skena i taket Rummet är inte så stort tyvärr..Har ni tips på var man kan hitta snygga tyger till ändamålet

• Jewell

Vi har ett sov rum och många fristående klädskåpar som vi flyttade runt så det blev ett litet eget rum åt vår två älsta barn. Dom sover sen i en våningssäng för att få mera rum.

• Bijouu

Vi har en sken i taket och transparanta gardiner som släpper igenom ljus. Tog en halvtimme ungefär att fixa.

• Hemma hos oss

Hej! Har gjort son Juno, delat av med Billyhyllor. Vi har delat vardagsrummet till ett vardagsrum och ett föräldrasovrum. Bilder finns i mitt galleri.

• jessa1

Hej Ts!!Vi delar rum med våran son som är 2 ½. Vi har delat av med expedit hyllan från IKEA och det har funkat jätte bra. Helst vill man ju ha ett rum till men man tager vad man haver =) Lycka till.

• mammatotoo

Såg du Äntligen hemma då dom delade av med en låg bokhylla!!!
    SÅ smart och sååå snyggt, men det kräver ju lite yta!
    Programmet var i höstas (om jag inte är ute och cyklar) Isabell var inredare. Kolla www.tv4.se och klicka dig fram

Svar på tråden Dela av rum,hur har ni gjort?