Dela av rum,hur har ni gjort?
Har ni några bilder? Det är sovrummet som vi delar med våran lilla kille på två år.
Har ni några bilder? Det är sovrummet som vi delar med våran lilla kille på två år.
Har aldrig delat av ett rum själv, men det jag kom på spontant och som är enkelt är: Alt. 1 En rumsavdelare Alt. 2 Ikeas bokhylla Lack Expedit, med möjlighet till bra förvaring för leksaker osv. Den är verkligen superbra för det syftet.
Det finns en gardinskena på IKEA som även kan monteras i taket. Då kan man dela av med tyg, bra om han behöver tryggheten i att se er när han vaknar och bra för er om ni vill ha det privat... Dessutom tar den minimal plats!
I mitt barndomshus, o mitt rum, eller rättare sagt min systers o mitt rum. Vi delade av den med hjälp av en "skåra" i taket o sen vitt tyg. Det tyckte jag funkade riktigt bra.
Jag antar nu att ni inte vill dela av det på riktigt med en ny vägg emellan?!
Vi har delat ett avlångt rum med hjälp av Billy bokhyllor. På "hyllsidan" har barnen lekrum och på andra sidan har vi arbetsrum. Bohyllorna är väl ihopstruvade och förankrade i väggen. Baksidan är dold med ett snyggt tyg
Det låter som det får bli en sån där skena i taket Rummet är inte så stort tyvärr..Har ni tips på var man kan hitta snygga tyger till ändamålet
Vi har ett sov rum och många fristående klädskåpar som vi flyttade runt så det blev ett litet eget rum åt vår två älsta barn. Dom sover sen i en våningssäng för att få mera rum.
Vi har en sken i taket och transparanta gardiner som släpper igenom ljus. Tog en halvtimme ungefär att fixa.
tack så mycket för tipsen
Hej! Har gjort son Juno, delat av med Billyhyllor. Vi har delat vardagsrummet till ett vardagsrum och ett föräldrasovrum. Bilder finns i mitt galleri.
Hej Ts!!Vi delar rum med våran son som är 2 ½. Vi har delat av med expedit hyllan från IKEA och det har funkat jätte bra. Helst vill man ju ha ett rum till men man tager vad man haver =) Lycka till.
Såg du Äntligen hemma då dom delade av med en låg bokhylla!!!
SÅ smart och sååå snyggt, men det kräver ju lite yta!
Programmet var i höstas (om jag inte är ute och cyklar) Isabell var inredare. Kolla www.tv4.se och klicka dig fram