uppsvälld mage någon??
hej!! min mage är som en spärr ballong och känns som om allt i magen går i slomotion...kan inte äta en portion mat utan att det känns som om jag sprängs..varför?? är det luft..trög mage?? är det vanligt??
hej!! min mage är som en spärr ballong och känns som om allt i magen går i slomotion...kan inte äta en portion mat utan att det känns som om jag sprängs..varför?? är det luft..trög mage?? är det vanligt??
Känner mig och ser ut som en säl. Inte så sexigt.
Inte kan jag skylla på livmodern heller, uppenbarligen, för jag är bara i v 10!
Samma problem här...är så trög i magen o har fått hemorojder. inget vidare alls.är i vecka 9+6.
ok!! läste här på ett inlägg att det kan tydligen vara vanligt..
äter katrinplommon och linfrö.och dricker vatten och promenerar..
och jag har ju precis bara + at...
jag hade samma problem! magen var enorm vissa gånger... men det svällde ner sig ![]()
Äter ochså russin,linfrö,päron osv..men inget tycks hjälpa..Ska på ihnskrivning nästa vecka så jag får ta upp det då o se om de har något tips som jag har missat där.
blir inte magen mer svullen av russin!?
när jag ammade och åt russin så blev jag JÄTTEgasig och det blev min dotter också! ![]()
Ingen aning,ärligt talat.Det blir den kanske=)Det har min mamma alltid sagt till mig att äta när jag har varit trög i magen när jag var liten..Men det stämmer kanske att den blir det.
skönt att höra att jag inte e ensam om detta..
Jag går in i vecka 6 idag och min mage känns svullen och stor som en badboll. Omväxlande illamående och magknip sen igår kväll...
För mig var det så ända fram tills för någon dag sen, går in i v 7 imorgon. Ställde frågan här på FL och här är länken:
www.familjeliv.se/Forum-2-12/m15704966.html