• Wallander

uppsvälld mage någon??

hej!! min mage är som en spärr ballong och känns som om allt i magen går i slomotion...kan inte äta en portion mat utan att det känns som om jag sprängs..varför?? är det luft..trög mage?? är det vanligt??

• Svar på tråden uppsvälld mage någon??
  • Nymne

Känner mig och ser ut som en säl. Inte så sexigt.
    Inte kan jag skylla på livmodern heller, uppenbarligen, för jag är bara i v 10!

• smulan85

Samma problem här...är så trög i magen o har fått hemorojder. inget vidare alls.är i vecka 9+6.

• Wallander

ok!! läste här på ett inlägg att det kan tydligen vara vanligt..
    äter katrinplommon och linfrö.och dricker vatten och promenerar..
    och jag har ju precis bara + at...

• adrenalin

jag hade samma problem! magen var enorm vissa gånger... men det svällde ner sig

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • smulan85

Äter ochså russin,linfrö,päron osv..men inget tycks hjälpa..Ska på ihnskrivning nästa vecka så jag får ta upp det då o se om de har något tips som jag har missat där.

• adrenalin

blir inte magen mer svullen av russin!?
    när jag ammade och åt russin så blev jag JÄTTEgasig och det blev min dotter också!

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • smulan85

Ingen aning,ärligt talat.Det blir den kanske=)Det har min mamma alltid sagt till mig att äta när jag har varit trög i magen när jag var liten..Men det stämmer kanske att den blir det.

• Wallander

skönt att höra att jag inte e ensam om detta..

• miaelund

Jag går in i vecka 6 idag och min mage känns svullen och stor som en badboll. Omväxlande illamående och magknip sen igår kväll...

Svar på tråden uppsvälld mage någon??