• Loke2002

för alla som har blandras hundar!!

Jag har själv en blandras amstaff/boxer.. här kan vi diskutera allt från blandras hundarnas olater till att dom är det bästa som finns

• Svar på tråden för alla som har blandras hundar!!
  • jonnysbrud

vi har en blandras vi med. en valp som är en blandning av labrador,dalmatiner och dobberman

• bomman

Vi har två hundar varav en är blandis av labrador/golden. Hon är så go och fin så! Den andra som är renrasig är ett riktigt yrväder!

• presens konjunktiv

Jag har också en blandras, men tycker inte att de är bättre än renrasiga hundar...

• mamma till Alexander

Har en blandrashund som snart fyller 14 år. Världens goaste och snällaste. Han är en blanding mellan Labrador/Storpudel/Bordercollie

• Loke2002

va kul att det är så många som har blandras hundar!!

• jonnysbrud

Nu har vi lagt in en bild på vår vovve. ta gärna en titt i mitt galleri för att se ``King´´

• Majsan70

Vi har oxå en blandis. En i raden för mig som av nån anledning enbart faller för just blandisar. Min nuvarande är Schäfer/Bordercollie blandning. Superfin hund som är som en klisterlapp på sin mattte.

Älskar familjens medlemmar av alla åldrar och avskyr alla andra. *S*

• AlwaysOnMyMind

Ännu en med blandras.

Han heter Kenzo, är 8 månader och är blandis på Jack Russell/Shih-Tzu o Dvärgtax. Bilder finns att se i galleri.

• teijasmamma

hej alla jag har oxå blandrashundar en molly på 1,5 år som e sirbirien husky/schäfer/rottis o en lowiz på 8månader som e alaskan husky/lite grönlandshund

Svar på tråden för alla som har blandras hundar!!