för alla som har blandras hundar!!
Jag har själv en blandras amstaff/boxer.. här kan vi diskutera allt från blandras hundarnas olater till att dom är det bästa som finns
Jag har själv en blandras amstaff/boxer.. här kan vi diskutera allt från blandras hundarnas olater till att dom är det bästa som finns
vi har en blandras vi med. en valp som är en blandning av labrador,dalmatiner och dobberman
Vi har två hundar varav en är blandis av labrador/golden. Hon är så go och fin så! Den andra som är renrasig är ett riktigt yrväder!
Jag har också en blandras, men tycker inte att de är bättre än renrasiga hundar...
tips: blandis.se
Har en blandrashund som snart fyller 14 år. Världens goaste och snällaste. Han är en blanding mellan Labrador/Storpudel/Bordercollie
va kul att det är så många som har blandras hundar!!
Nu har vi lagt in en bild på vår vovve. ta gärna en titt i mitt galleri för att se ``King´´
Vi har oxå en blandis. En i raden för mig som av nån anledning enbart faller för just blandisar. Min nuvarande är Schäfer/Bordercollie blandning. Superfin hund som är som en klisterlapp på sin mattte.
Älskar familjens medlemmar av alla åldrar och avskyr alla andra. *S*
Ännu en med blandras.
Han heter Kenzo, är 8 månader och är blandis på Jack Russell/Shih-Tzu o Dvärgtax. Bilder finns att se i galleri.
hej alla jag har oxå blandrashundar en molly på 1,5 år som e sirbirien husky/schäfer/rottis o en lowiz på 8månader som e alaskan husky/lite grönlandshund