Kräva urinprov....
Min sambo har nu sagt till min 15 åring att "vi" ska ta urinprov på honom för att han tycker att sonen pratat lite väl mycket om droger o sånt på sista tiden.
Jag känner väl själv inte riktigt att det skulle behövas, men min sambo är envis som synden och tycker att jag är för slapp...
Vi har redan gjort detta en gång innan, då kom han hem och var konstig, så jag blev riktigt orolig....han fick åka till doktorn och detta var mycket pinsamt för honom, så jag tror att han lärde sej en läxa där....
Den gången var negativ, han hade en infektion o 39 graders feber...jag bad honom om ursäkt för att jag trott att han hade tagit något.
Sen min sambo sagt detta till honom igår, så har han inte varit hemma o jag tror att detta sårat honom djupt. Har inte pratat med honom än, men är mycket lessen över detta...vet snart varken ut eller in, känns som om sambon nästan njuter av denna häxjakt.
Enligt min mening har han redan dömt ut honom som framtida knarkare (mycket pga hans far som är missbrukare).
Jag orkar snart inte ta mer, har ju 2 småttingar att ta hand om oxå...
Idag ska jag ringa familjerådgivningen för jag behöver hjälp med detta, annars är det nog separation som gäller...fast det vill jag egentligen inte, inte min sambo heller...