• Amelié77

är icakuriren en bra tidning?

Fick hem ett erbjudande på prenumeration av Ica-Kuriren som jag tyckte verkade lite lockande. Eftersom jag bor i Finland har jag inte läst Ica-Kuriren tidigare, så jag skulle gärna vilja veta lite om vad ni tycker om den. Är den värd att prenumerera på i 4 månader?

Vecka 29+5 - BF 17 mars 2007
  • Svar på tråden är icakuriren en bra tidning?
  • MARIA99

Har bara läst den som liten hos mormor.. Gillade den inte då iaf. Verkade vara för äldre människor !men de kanske uppdaterat den nu =)

• FochP

Jag tycker (eller tyckte iallafall) att den är bra. Men jag har inte tid att ha flera tidningar, har redan flera och inte så mycket tid att läsa. Annars skulle jag kunna tänka mej den.

• Havsjungfrun

Finns lite roliga saker i den men skulle inte betala för den.

• MsNordqvist

Jag sitter på kundtjänsten för IK, men har (faktiskt) inte läst det så mycket. Däremot har jag märkt och hört att alltfler yngre (alltså inte bara mormor och farmor) har börjat läsa den och tycker den är riktigt bra.

Hoppa på erbjudandet du och känn vad du tycker. Erbjudandepriserna är mycket förmånliga faktiskt. Och oftast hinner du få nån tidning innan räkningen ska vara betald, så känner du att det är helt fel så är det bara att ringa in och säga att du ångrat dig.

Kom bara ihåg att om du inte vill fortsätta efter dom 4 månaderna så måste du ringa/maila IK och säga upp tidningen, utebliven betalning (förnyelsefakturor kommer nämligen att komma om den inte är uppsagd) räknas EJ som uppsägning.

Trevligt läsande

• sakoline

Nja. Läst den som yngre och är mest recept och hus i den tycker jag. Och trist barnsida ;) Men det beror på ditt intresse.

• MSI

Det är ju sveriges största veckotidning.. Så något bra måste de ju göra?

• MsNordqvist

Just ja, anledningen till att många yngre har börjat tycka om den verkar vara bytet av chefredaktör. Många tycker att den blivit föryngrad i och med Kattis Ahlström

• Smaragd

Har också fått samma erbjudande och funderar som du ts på att prenumerera. Mycket förmånligt, 15 euro för 16 nr! Och så handdukar till på köpet.. Fast man skulle kanske ta några extra tidningar i stället. Verkar ha fått ny fräschare look, kanske sedan Cattis tog över.
    Ska vi slå till 2xA och så återkommer vi när vi fått första numret!?

• Amelié77

Jag har nog bestämt mig för att inte beställa tidningen nu. Men skriv gärna vad du tyckte om den om du beställer den, Smaragd!

Vecka 30+2- BF 17 mars 2007
Svar på tråden är icakuriren en bra tidning?