Brun utan sol utan äcklig lukt?
Så här på vintern vill man ju ha lite färg på kroppen men jag vill inte stinka äckligt efter att använt brun utan sol. Har ni några tips på nån som inte luktar så äckligt?
Så här på vintern vill man ju ha lite färg på kroppen men jag vill inte stinka äckligt efter att använt brun utan sol. Har ni några tips på nån som inte luktar så äckligt?
Puffar för jag undrar också??
Allt jag testat liktar ju apa!
Vill också veta....*puff*
Jag köpte L'orelas Bronze nå'nting, en gul flaska med pump som var för både ansikte och kropp, kostade 145 kr på Kicks, och den tyckte jag luktade helt OK för att vara brun-utan-sol, de har ju en tendens att lukta skunk av nå'n anledning.
Den hade för övrigt fått bäst i test av Damernas värld när de hade testat b-u-s produkter
Mystiskt det där att de alltid ska lukta vrålapa, och alltid sött och slisktigt av alla dofter som finns, vanliga bodylotions luktar ju så gott, varför inte dessa ????
Kan tillägga att jag tyckte att jag fick en väldigt fin solton av denna, inte sådär orangeröd som många kan bli utan på mig blev den fint gyllenbrun.
Hoppas att flera kanske kan bli nöjda med den
Tycker niveas i "guld"färgad sprayflaska har OK lukt.. Ger dock inte jättemycket färg..
Comodynes våtservetter är jättebra och luktar inte alls mycket!
Dessutom tränger den in i huden direkt och man slipper den där klibbiga känslan som man kan få av andra busprodukter..
Mmmm Diors "Dior bronze" luktar så gott att den har fått en egen parfym i samma serie med samma lukt.
Självklart fick jag lov att köpa parfymen också, den luktar verkligen underbart!