• Nenne2

Vad välja, höga snörstövletter, låga stövletter eller vanliga höga stövlar?

Vet inte vad jag är ute efter i djungeln med stövletter och mormorsskor. Hittade idag ett par jättefina snörstövletter i svart på Wedins för 600:-. De är ganska höga, så jag tänkte höra om det finns ngn här som kan ge råd om det är praktiskt eller inte eller om det är snyggare när snörstövletter är lite lägre? Antar att det kommer bli mycket sådant nu till våren. Vad är snyggast, vanliga låga stövltter eller med snörning på lite mormorsaktiga?

• Svar på tråden Vad välja, höga snörstövletter, låga stövletter eller vanliga höga stövlar?
  • SvenskEngelsk

VANLIGA svarta höga som du kan ha utanpå jeans och så!

• Leonie

Vanliga höga stövlar. I alla fall om du siktar på att ha dem fler säsonger.

• Nenne2

Tycker du det är snyggare med vanliga utanpå jeans än snörstövletter? Jag funderar själv på det, men eftersom snörstövletterna var såå snygga hoppas jag på att de kan vara snygga utanpå jeans oxå. Mer tips!!

• Leonie

Om du tycker att snörkängorna är så snygga så kör på dem! Klart du kan ha dem utanpå jeans också, även om detta med att ha jeansen innanför kanske inte känns så supertrendigt längre. Men oftast ett måste med tanke på att jeansen ofta är smala nu. 

Svar på tråden Vad välja, höga snörstövletter, låga stövletter eller vanliga höga stövlar?