Vad sitter ni på för typ av stol (vid datorn)?
Har ni en vanlig stol eller en skrivbordsstol? Har ni en extra ergonomisk skrivbordsstol eller bara "en ordinär"??
Har ni en vanlig stol eller en skrivbordsstol? Har ni en extra ergonomisk skrivbordsstol eller bara "en ordinär"??
Hihi,jag sitter i soffan då jag har en bärbar...SKÖNT!
har en skinnskrivbordsstol med hög rygg o så kan man ändra höjden o ryggläget oxå hade en vanlig skrivbords stol innan men kasta ut den pga problem med ryggen
Kan det inte vara jobbigt att ha den i knät?
(Äsch, det Vet jag att jag skulle tycka)
Har ju en att välja på, men tror inte riktigt på det för mig.
Inte i knät iallafall.
Men man kanske skulle pröva den vid ett skrivbord?
Var har du hittat den smulan? Vad kostade den?
Superduperergonomisk stol som går att ställa in på femtioelva olika sätt, t ex med luftdyna i ryggen så man kan pumpa upp för stöd... Fick ta den från mitt gamla jobb när jag slutade Hade aldrig köpt en stol för 5000 spänn att ha framför datorn.
En förskräcklig pinnstol från ikea...
har en stol ifrån ikea både billig och sköön
Hastakvasta: från Ikea Allak (heter den) kosta 695:- om jag inte minns fel skit bekväm o skön för ryggen(om man sitter länge framför datan som jag) min man har en likadan o han är lika nöjd
Jag står upp. Har ett "ståskrivbord" ( Det finns en barstol till men det är inte särskilt skönt )
Skrivbordsstol med nackstöd och armstöd, men armstöden använder jag extremt sällan.