• Onedge

Orka ha sex vardagar?

Läste en tråd om alla ni som har haft sex igår, idag, nyss osv. Jag bara undrar hur orkar ni? Jag och min pojkvän har nästan bara sex på helgerna, en två eller tre grr. någon annan som har det lika? Vardagskvällar orkas och hinns det inte med helt enkelt! Men när vi väl har det så är det bra men jag kan erkänna att min sexlust inte är på topp alltid.. vårt förhållande är dock bra.
    kram

• Svar på tråden Orka ha sex vardagar?
  • lisa85

Vad gör ni annars på kvällarna då? Testa att stänga av tvn o datorn o umgås med varandra istället. Ta er tid till att mysa o ha sex! Kanske inte händer första kvällen,men kanske efter ett par dar,veckor. Har ni barn?
    För mig iaf,har två barn,känns det jätteviktigt o inte bara vara mamma. Och sexlusten blir ju inte heller större ju mindre sex man har.

• Anonym (älskar sex)

för tre veckor sen hände nått..men jag vet inte vad...och nu är jag JÄMT sugen.........så de här veckorna har vi haft sex minst 1 gång varje dag........

innan.ja då var det kanske 1 gång i månaden bara för att man ska ju göra det....
    och då endast om det var helg.............så var det i nästan 3 år!!!
    jag ville inte..det var jättejobbigt eftesom min man ville...och jag fick jättemycket skuldkänslor..........

det är så olika..........lusten kommer och går..och förmodligen så kommer den här fasen också att gå över....tyvärr.........

skönt att höra att ni har ett bra förhållande..och kanske är det så att ni båda känner att det räcker som det är???
    det kommer nog en period när ni orkar mer............

• Anonym (Gäspan)

Hmm?? Sex på vardagarna är för oss en omöjlighet eftersom jag jobbar natten. Lägg sen till två tonåringar och en 3 åring, så blir det störtomöjligt att lösa.

Man får helt enkelt passa på när man är ledig.

• Onedge

hej!

ja det ska minsann se till att vi gör ikväll. bara mysa och ha skönt sex.. helt ärligt så vet jag inte vart våra kvällar tar vägen. jag kommer hem runt 18, han är hemma runt 18.45, vi käkar, jag gör en del vardagssysslor, typ tvättar å sånt. nu håller vi iofs på med en renovering, och mycket tid går åt till att välja färger å sånt. det blir nog bättre sen när det lugnat ner sig =)

tack för era svar !

• Anonym

Vet vad du menar...är mammaledig med ettåring och innan sambon koimmit hem från jobb, alla har fått middag, dottern har badat o fått pyjamas o välling och sen äntligen somnat vid halv tio tiden så är jag nästan i ett zombieliknande tillstånd...det enda jag längtar efter då är kudden. Sex är nånting som förekommer klockan fem på söndagmorgonen innan den lilla vaknat,typ. *suck*

• Banana82

som nån sa, handlar om vad man gör istället, stänga av datorn och tvn och ta sig tid för varann

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • systernegativ

Ja gud alltså, jag känner igen problemet! Jag är så trött när ettåringen våran har somnat att jag bara DÖR alltså! Vi försöker ju gosa ändå, men ibland känns det som att jag ska somna alltså, och det har inte att göra med att karln är dålig i sängen eller så, utan bara på att jag är så jävla slut ända längst inne i kroppen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Lägger jag mig i sängen så somnar jag på tre röda känns det som

Vi försöker lösa problemet med att ha sex på andra tider så att vi inte ska vara så trötta

• Anonym (hihi)

Skulle kunna ha sex hur många ggr som helst per dag ....

• karin22

Man läser ibland här på FL om folk som "gör det" varje dag osv. Sure, knappast några barn där inte. Har man, som vi, både tonåringar och bebis i huset så kan man räkna årets tillfällen till sex på ena handens fingrar

• Anonym (hihi)

karin22 , jag är småbarnsförälder, dock ensamstående !

• Anonym (älskar sex)

karin 22: vi har 2 barn 3 och 1 1/2 år gamla.............men visst.det är nu när vi är inne i en fas som vi har det varje dag......innan blev det 1 gång i månaden

• Anonym

Vet vad du menar...är mammaledig med ettåring och innan sambon koimmit hem från jobb, alla har fått middag, dottern har badat o fått pyjamas o välling och sen äntligen somnat vid halv tio tiden så är jag nästan i ett zombieliknande tillstånd...det enda jag längtar efter då är kudden. Sex är nånting som förekommer klockan fem på söndagmorgonen innan den lilla vaknat,typ. *suck*

Lusten finns men inte orken, jag skulle med kunna ha sex flera ggr per dag om det bara funkat praktiskt! Tyvärr lever vi i verkliga livet och då har man ju mer än sig själv att ta hänsyn till.

• Anonym (Crazy)

Bra sex = 4 timmars god sömn..
    Laste det i någon form av vetenskaplig tidning
    typ "Illustrerad vetenskap" eller liknande för några år sedan..
    Hade med hormoner,endorfiner eller nåt att göra..
    Jag tycker att det funkar i alla fall.
    Är mycket piggare dagen efter.
    Är kille och hustrun tycker likadant.
    Testa,pröva lycka till!!

Svar på tråden Orka ha sex vardagar?