• Aurora83

    Poker...

    Hej pojkar =)

    Jag tänkte jag skulle tränga mej på erat egna rum o få lite tips =)

    Min sambo älskar att spela poker. Spelar på internet i omgångar. Har egentligen inte gjort d på jätte länge förän min bror tipsade om svenska spel.
    Annars spelar han rätt ofta "lajv" med sina vänner en gång i veckan kanske varannan vecka. Men ibland kan d även gå längre tid i mellan. Men nu till saken.

    Jag har inga som helst problem emd detta och tycker att det är viktigt att man har egna intressen utanför hemmet. Han klarar alltid av att hjälpa till med pengar när jag behöver osv. Alltså pokern är inget problem.

    Men hur blir d när barnet kommer ? Kommer givetvis tycka d e viktigt med egentid då med men kommer han kunna prioritera rätt ??

    Nån som har varit i sitsen o kan berätta hur d blev när bebis tittade ut ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-05 16:29:33:
    Hej tack för svar =)

    Eftersom ja e tjej så får ja inte skriva i som svar men ja tackar o bockar här =)

  • Svar på tråden Poker...
  • daisybis man

    Jag kan svara bara hur jag gissa det komma bli, Först kan jag säga utifrån migsjälv att det är jätteviktigt för mig att ha egen kompisor utifrån hemmet. Jag o min sambo ha varandra o gemensam kompisor , men jga också en storvänskap krets lika som min sambo. Jag o många andra spela poker med kompisor mer för en social grej och där poker är inte den viktigast det är att traffa alla grabba, snacka skit o ha kul. Jag tror säkert saker o ting komma förändras när bebis kommer och det bli en omprioritering för din man då. Men jag tror det bli säkert skönt för dig o han sen om ni få din EGEN tid. Hoppas det hjälpte dig o du kan fårstor vad jag skriv, är engelskman och skriva lite knäckigt ;)

  • egil

    Om det inte är ett problem nu lär det inte bli det sen.
    Jag och alla mina kompisar spelar en hel del och även om ingen är direkt spelberoende så brukar det märkas direkt vem som har en läggning åt spelmissbruk.

Svar på tråden Poker...