Flecce fodrade allväderskläder?
Någon som har erfarenhet från såna? Funderar på att köpa det till dottern.
Någon som har erfarenhet från såna? Funderar på att köpa det till dottern.
Vi har sånt till Eric (3 år) och det är helt super! Det tycker dom även på dagis!
De är bra bara man ser till att köpa med bra kvalite´..skickade efter sistens från halens tror jag det var och det var inget vidare....sprack mellan benen på två av fyra overaller son inhandlades samtidigt då även två kusiner behövde såna och det är ju inte så bra....men vet ett märke som är bra ...Free Wear...brukar finnas på mindre barnshopar och typ sportafärer.
Ellos rear sina 74,5:- per del tror jag det var. Har ett set därifrån som använts av storasyster men det ser nytt ut
Kan ha varit josefssons
Själv köpte jag ett sånt ställ på Rusta till min dotter som hon använder på dagis. Billigt och kanon bra tycker jag ![]()
Min tjej har haft ett sådant hela hösten det har varit toppen. Köpte det för 199:- på Ullared
är det sånna med galon utanpå? et barn på en förskola jag jobbade på hadde en sånn byxa/jacka, från HM tror jag...det blev massa hål i byxorna...
De är toppen!
Dottern hade set från MAXI 3 säsonger utan att de fick mer än lite slitningar nere i bensluten.
Nu har hon nya från Maxi. ![]()