• Sweetangel85

Ngn som haft vanlig mensvärk just på BIM och ändå varit gravid?

hej!
    Jaa, jag undrar om det finns nån som inte haft några speciella symtom och sen just på BIM dagen fått som mensvärk och känt att mensen är på G, men sen visat sig att ni varit gravida???

• Svar på tråden Ngn som haft vanlig mensvärk just på BIM och ändå varit gravid?
  • MERlight

När jag fick min pojke så hade jag inga symtom förutom att det från och med beräknad mens kändes som att jag skulle få mens i flera veckor. Det var först efter några veckor som illamåendet kom.

• LullanK

Jag hade som världens mensvärk under BIM och jag var (är) gravid. Fast min värk började tidigare än på BIM dagen, nämligen 5 dagar efter ägglossning. Dessutom höll värken i sig i flera veckor.

Kristine med liten i magen, V. 22
  • Längtar efter en liten

Jag hade mensvärk innan  BIM och har det fortfarande och gravid är jag allt så visst kan man ha det

Vi är gravida
  • malin21

jag hade mesns värk på bi å lite innan å ända upp till v 9-10 kanske.. å rosa flytningar..

• Sweetangel85

Okej.. kanske finns en chans då.. men vill inte förvänta mig ngt, men hoppas kan man ju göra ;)

• LullanK

Klart du ska hoppas, hoppet är det sista som överger en ju! Lycka till!

Kristine med liten i magen, V. 22
  • Glitter2

När ni pratar om mensvärk, hur menar ni då?
    Jag har gått BIM+6 och har inte konstant mensvärk men som att den kommer superkraftigt, håller i sig ett bra tag, släpper sen, och så inget på ett par timmar och sen igen och så har det hållt på sen drygt en vecka innan BIM då jag fick ett hugg i ena sidan/äggstocken(?) som gjorde djävulskt ont och jag var säker på att mensen kom, men som sagt...ingenting

• Uller

Jag hade värk som om mensen var på ge fram till vecka 14 i min första graviditet. Gick och oroade mig att det skulle bli missfall eller något då det kändes precis som att den skulle komma vilken minut som helst.

Fått höra senare att det var växtvärk av att livmodern börjar tenja ut sig

• maija77

Jag hade kraftig mensvärk dagen innan BIM, då jag testade positivt. Inga andra greviditetssymptom så jag trodde verkligen att mensen var på gång.

• Längtar efter en liten

Här känns det som mensen ska komma NU (är gravid) och det känns skumt att den inte kommer faktiskt,är ju det man är van vid

Vi är gravida
  • Dezgum

Längtar efter en liten:
    när man läser känns det som om man är på smällen...
    konstant mensvärk sen ägglossning...trorsäkert BIM-5 minst men trött och ömma bröst...
    ibland drar det i tjejmagen så man tror man ska spricka!!!
    testa imrogon ska jag!

• Tinkerbelle

Dezgum - samma här + ryggont. Skumt för det började redan igår eftermiddag att kännas så, fast det bara var BIM-8. (Har ganska lång lutealfas så det var 7 el 8 dagar efter ägglossning).
    Kan tillägga att mensen aldrig börjt kännas mer än någon dag innan...

Skönt att läsa att det finns de som plussat med samma symptom! Men än är det förtidigt att ropa hej.... Visar ju sig tidigast nästa söndag om det stämde på mig eller ej...

• Sweetangel85

Så har jag precis nu.. BIM+2 just nu! hehe spännande ;) men har ju inte pengar fören i mon om den inte skulle komma o testa!

• modermadde

med min son så hade ja värk innan å under BIM plus flera veckor efter.. riktit ont faktiskt.. nu jobbar vi på nr2 å ja har BIM imorrn å mensvärk sen i torsdas plus skumma flytningar å hugg i ryggslutet.. hoppas hoppas

• Sweetangel85

modermadde: Oh va skoj! =) Hoppas o håller tummarna för dej =) Mste höra av dej om de blir ngt plus ;)

• modermadde

ska försöka hålla mig med å testa iaf tills nästa helg om nu inte mensen kommit innan dess

Svar på tråden Ngn som haft vanlig mensvärk just på BIM och ändå varit gravid?