Varför är tjejjerså kåta när...
Jo alltså. När min fru varit ute på krogen och kommer hemrumlandes på natten är hon alltid kåt. Inte mig emot jag tycker det är jätte härligt.
Hon är alltså stenkåt och vi har ohämmat kåt sex. Det kan till och med bli analt ibland. Kort sagt vi knullar skiten ur varandra. Men om vi tex går och lägger oss en vardagkväll och har sex så är det inte samma visa från hennes sida. Då är det mer en snabbis som gäller. De saker vi gör när hon kommer hem full händer inte annars. För min del är det ingen skillnad. Tex har vi en dildo den skulle aldrig komma på tal en vardag kväll i nyktert tillstånd.
När hon är onykter kan jag sätta på henne om och om igen. När hon är nykter ska det gå så fort som möjligt. Typ nu får du vara färdig jag börjar få skavsår!!
Jag snackade med en tjejkompis och hon bekräftatde typ det samma. Ohh ja. Jag är också kåt som faan när jag kommer hem på natten.
När jag kommer hem efter en blöt kväll på stan och vill ha sex så är det tvärnobben. Typ lägg av jag sover jag är trött. Så frågan är om detta är så för er andra?? Inte så att jag klagar på det men man undrar lite hur ni tjejjer är funtade.
Kåtbocken