• Anonym (Undrar)

Varför är tjejjerså kåta när...

Jo alltså. När min fru varit ute på krogen och kommer hemrumlandes på natten är hon alltid kåt. Inte mig emot jag tycker det är jätte härligt.

Hon är alltså stenkåt och vi har ohämmat kåt sex. Det kan till och med bli analt ibland. Kort sagt vi knullar skiten ur varandra. Men om vi tex går och lägger oss en vardagkväll och har sex så är det inte samma visa från hennes sida. Då är det mer en snabbis som gäller. De saker vi gör när hon kommer hem full händer inte annars. För min del är det ingen skillnad. Tex har vi en dildo den skulle aldrig komma på tal en vardag kväll i nyktert tillstånd.

När hon är onykter kan jag sätta på henne om och om igen. När hon är nykter ska det gå så fort som möjligt. Typ nu får du vara färdig jag börjar få skavsår!!

Jag snackade med en tjejkompis och hon bekräftatde typ det samma. Ohh ja. Jag är också kåt som faan när jag kommer hem på natten.

När jag kommer hem efter en blöt kväll på stan och vill ha sex så är det tvärnobben. Typ lägg av jag sover jag är trött. Så frågan är om detta är så för er andra?? Inte så att jag klagar på det men man undrar lite hur ni tjejjer är funtade.

Kåtbocken

• Svar på tråden Varför är tjejjerså kåta när...
  • Pikku Enkeli

Tror inte att det enbart är tjejer som är så..

Winners never quit. Quitters never win.
  • Anonym (Undrar)

Nej med det skrev jag också!!!

• k girl

En fysiologisk förklaring är att när tjejer dricker alkohol så ökar testosteronhalten i kroppen (för killar blir det motsatt effekt). Mer testosteron ökar sexdriften. Och alkohol kan ju göra att hämningarna släpper en del, man blir mer obrydd.

• Anonym

Bra fråga det här,,,,,,det är därför så många tjejer beter sej äckligt när de är på fyllan, de blir helt ohämmade. Jag är tjej och vet ej vad det beror på, jag fick också mer lust när jag drack förut. Man vågade släppa loss, var inte pryd och hade inga hämmningar.
    Njut så länge det varar och var glad hon kommer hem och ger dej det än att hon springar med nån annan.

• Kejo

Lättare att släppa loss när hon är full?
    Modigare och vågar ta för sig mer när än när hon är nykter?
    Inga krav på att vara pigg och fräsch dagen efter?
    Man har rört på sig och varit igång = mer energi?

• Anonym (Lilla Jag)

För det första tycker jag att du använder ett bra vulgärtspråk för att befinna dig här på Familjelivs sajt.
    För det andra tycker jag att det är provokativt att undra "hur ni tjejer är funtade" eftersom det här forumet har flest kvinnliga medlemmar.
    Ovanstående får mig att ana och misstänka att det kan röra sig om ett troll...

Men, för att försöka bringa någon klarhet istället för att nappa på dina provokationer:

Det är ganska ordentligt stor skillnad på hur ni män uppför er när ni är berusade och hur kvinnor ufför sig.... Kanske kan det bero på det...

Sedan finns det vetenskapliga belägg för att män är mer "pang på rödbetan" och att kvinnor vill ha mer förspel....
    Kan det då vara så att när kvinnan är berusad är hon mer pang på än annars och mannen möter henne gärna där, medan när mannen är berusad och vill pang på är hon nykter och tycker att det går alldeles för fort....

Sedan tror jag inte att man kan generalisera och jag tror tyvärr inte att du kan få något specifikt svar på frågan, eftersom det här inte häller för alla kvinnor.
    Kanske är den bästa lösningen att du kommunicerar med din kvinna så att hon kan tala om hur hon är funtad, för det är ju det som är det viktiga för dig, inte hur resten av oss fungerar.

• Anonym

vulgärt språk? det tycker inte jag faktiskt för det finns så många andra vulgära trådar här på fl.......man tycker vissa hör hemma på riktiga raggställen, äckligt!jag tycker det är bra att killar vågar fråga!!

• Minya

Vulgärt språk!?? Haha Jag tycker han är mer pryd än vulgär isåfall. tur att inte jag pratar loss då

• Anonym (Undrar)

-->Lilla Jag.

Snacka om att ha mansförakt!!!

Jag tror inte språket var särdeles vulgärt. Jag och min fru har varit ett par i 17 år!! Jag blir alledes livrädd när du försöker hänga ut mig som ett troll!! Det är en skymf mot både mig och min fru. Jag skulle vara tacksam om du ber om ursäkt.

Varför ska jag som man bli påhoppad bara för att jag frågar. Detta är väl inget rödstrumpeforum eller?? Jag är medveten om att det är många kvinnor här på forumet och därför passer väl det då ganska bra att få adekvata svar från just er kvinnor.

Tack för ordet.

• mumama

fattar inte va som e så vulgärt...

men ja kan svara på ts iaf
    jag är precis tvärtom (oftast) vet inte vad det kan bero på, mer pang på när ja e nykter... men som folk har sagt innan.. fan va glad för d du får om det är otillräckligt i nykert tillstånd så kan du ju ta upp det me kvinnan i fråga men ja tror du är ganska nöjd hur det ser ut... bara nyfiken på hur resten av "oss" är funtade

så fick ja va dutti oxå
    *suck*

Svar på tråden Varför är tjejjerså kåta när...