• Nathalies mamma

Hagakök eller Canada kök?

hej..

vi ska renovera vårat kök och undrar om det är någon som har ett haga kök eller canada kök..är ni nöjda med det? vill höra allt gott och ont om köken..

må så gott // J

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-05 16:32:49:
    är det någon som har sånt?

• Svar på tråden Hagakök eller Canada kök?
  • olpansfamilj

min mamma har canada kök och hon bara älskar det.... superkvalite... hennes kök kostade 250 tkr!!!!!lite dyrt tycker jag...skulle aldrig betala så mycket..

• Nathalies mamma

ok..tack för ditt svar...ja det är mycket pengar det

• jockesfru
    olpansfamilj skrev 2007-01-06 22:51:52 följande:
    min mamma har canada kök och hon bara älskar det.... superkvalite... hennes kök kostade 250 tkr!!!!!lite dyrt tycker jag...skulle aldrig betala så mycket..
    wow jag som har ångest över att vårt kostar kring 70000
    Ludvigs mamma
  • sussu56

är det nått speciellt med canadakök? Hur kan ett sånt kök se ut???

• Nathalies mamma

vet inte om det är nått speciellt med dem men vi var inne mera på att ev. köpa ett kök från Hagakök..och dem tillhör samma koncern.. som canadakök, med flera andra..och jag ville bara höra mig för vad kan såna ligga i prisklass..och det verkar vara väldigt dyrt..så vi får nog tänka över detta

• olpansfamilj

min mamma har ett fransk lantkök därav det super höga priset! Ett stort kök, med gaggenau vitvaror och vinkyl.... snabbplattor, vanliga plattor, inbyggd grill i köket så att man kan njuta av grillat året om....väldigt avancerat, strykjärn inne i ett köksskåp med press.... all lyx man kan tänka sig....super high tec...allt en husmor kan önska sig! =) skulle aldrig köpa så dyrt! Never! Men det är kul i mammas kök!!!

• mamamma

Haga-köket är fantastiskt! kan varmt rekomenderas. I prisklass som HTH men känns mer gediget och snyggt!

• Nathalies mamma

ok tack mamamma...då vet man ungeför vad dem ligger i prisklass..

Svar på tråden Hagakök eller Canada kök?