Blåsa i underlivet...
Är lite konfunderad. Kände att det liksom kändes svullet i underlivet. När jag tittade efter med spegeln upptäckte jag en blåsa, eller i allafall något som ser ut som en vattenblåsa, ca 1x1 cm stor precis vid slidmynningen eller hur man nu ska säga, på den inre blygdläppen.
Herpes är det knappast eftersom det borde ha gjort ont och det ser heller inte ut som herpes (har inte haft det innan men vet hur det ser ut/kan se ut).
Känner bara en svullen känsla
Känns lite märkligt. Det kan inte vara kläderna som skavt för så långt in kommer inte trosorna. Har haft sex några dagar i rad och på något vis måste det ha "skavt" (även om det liksom var "välsmort" och inte gjorde ont eller så)...
Blir ändå lite orolig. Det känns mycket märkligt att få en "skavblåsa" där och vad kan det annars vara ?
Någon som råkat ut för något liknande ?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 20:47:20:
Ja, jag tror nu inte att det är herpes. Den (blåsan) har nu funnits där i snart 3 veckor och har varken blivit större eller mindre. Mycket märkligt. Är det ingen som har varit med om något liknande ? Vill ogärna gå och undersöka mig men blir kanske snart tvungen. Tycker det är mycket märkligt liksom. Inget ont, bara en blåsa och en känsla av svullenhet...