katt försäkring
va har du för försäkring på din katt??
och vad kostar den?
jag har agria och den kostar väl runt 400 nått per år kommer inte ihåg riktigt jag betalar per halv år så..
va har du för försäkring på din katt??
och vad kostar den?
jag har agria och den kostar väl runt 400 nått per år kommer inte ihåg riktigt jag betalar per halv år så..
Har agria bas 1000 kronors självrisk och 10% rörlig självrisk. Betalar ca 550 kronor om året för den om jag minns rätt.
samma som ovanstående
Jag ska signa en försäkring nästa vecka på 7 av mina 8 kissar och jag tänker anlita agria.
Jag har ringt och frågat idag faktiskt och kostnaden för det blir 464 kr per katt och per år för agria bas och då är det 1.000 kr självrisk. Men detta pris är uträknat på att jag har så många katter och alla är id-märkta så får jag mängdrabatt
Har maximal veterinärvårdsförsäkring och livförsäkring hos Agriam, och betalar en dryg tusenlapp om året. Fjuttig summa för mycket skydd!
Agriam? Agria ska det vara...
jag har agria åt Mercedes och betalar ca 560 kr per år (50 kr/mån via autogiro)
Vi har agria vaddennu heter...med högsta ersättning samt livförsäkring och avelsförsäkring.
Betalar runt 1800 kronor om året för 2 katter.
Jag har IF. Kostar 550 per katt och år. Ingen livförsäkring eller avel, bara vanlig olycksfall och sjukdom.