• Anonym (överkåt)

Nymfomani....

Hur vet man om man lider utav nymfomani? Eller hur vet man om man är sexmissbrukare? Vad är det för skillnad?
    Jag är nämligen jämt och ständigt kåt... Jag skulle kunna ha sex hela dagarna i ända... Och detta är väldigt påfrestande för mig pojkvän...
    Jag onanerar i snitt tre ggr/dag....

Hjälp!!

• Svar på tråden Nymfomani....
  • cruZZe

När din kåthet går ut över ditt arbets eller privatliv skulle jag vilja svara. Om du tex hellre stannar hemma och onanerar än följer med kompisarna på fika/bio/fest osv. Eller om du helt enkelt måste låsa in dig på toaletten på jobbet 2-3ggr/dagen och 10-20min per gång för att få orgasm. Är själv en väldigt sexuell människa och har gärna sex/runkar 2-3ggr/dagen men det går knappast ut över mitt liv.

• Anonym (överkåt)

ok.. jo jag kan smita in på dass på jobbet och köra en sväng... men detta är ett ständigt tjaffs mellan mig och min pojkvän, jag tjatar om att vi ska sex, hänger honom i hasorna och ber om att han ska sätta på mig.. men han orkar inte.. då när han avvisar mig blir jag sur och frustrerad....

• cruZZe

Så är det nog av och tll för de flesta av oss skulle jag tro. Men se bara till att ditt sexbegär som sagt inte går ut över ditt övriga liv som jobb, väner och förhållande.

• Anonym

Det kan ju vara psykiskt också, jag har märkt att när jag och min kille bråkat så vill jag facka honom gul och blå hhahahha

det är när man blir avvisad som man vill ännu mer. plus att vi tjejer ofta känner oss mer älskade och behövda just när vi har sex med våra killar. så om vi av någon anledning känner att killen glider ifrån oss eller inte vill ha oss så vill vi gärna ha sex med dom för att få "den dääär känslan" så är det i alla fall för mig, och kanske för dig...

plus att en orgasm är en himla skön känsla, ibland känns det ju som att man är lite beroende av den.. haha

• Anonym (överkåt)

Tack Anonym!!
    Ja, det stämmer det du skriver.. Jag känner mig älskad och behövd då min kille vill ha sex med mig.. men det är inte kul att behöva tjata på honom jämt.. och ju mer sex han vill ha med mig desto mer älskad känner jag mig.. Helt vrickat! Hans polare tycker att han har det hur bra som helst som har en så kåt flickvän, men han bara suckar och rycker på axlarna..
    Tur att jag har mannen i byrån som ALLTID ställer upp!!
    Ha en trevlig helg!

• Anonym

mm men tänk på att om man har problem i förhållandet så märks det i sängen, så om ni har problem så måste ni försöka lösa dem, annars kan det gå åt helsike.

Svar på tråden Nymfomani....