• Anonym

puls vad skall den ligga på

någon fler som har problem med hög puls,, var ligger en normalpuls på,,

har hög pils och svårt att andas emellanåt de  vet inte vad de e för problem  de tror ev att de kan vara ångest,, nån som har något liknande,,

e nu gravid med och vet inte om jag klara en graviditet då pulsen hoppar upp och ner

• Svar på tråden puls vad skall den ligga på
  • eisa

normalpuls 60-80 slag när man vilar

• Anonym (ångest?)

Jag har också svårt att andas! Har nu på sistone funderat på om det har med ångest att göra. Jag vet inte, bara att jag är väldigt stressad och som sagt inte kan andas normalt.

Hur är din andning? Hur skulle du beskriva det?

• Anonym

ja det blir jobbigt att andas typ då det blir varmt,, lite svårt att förklara,, men det blir bara jobbigt att andas då det blir eller då de känns varmt,, känns osm om man får inte får åt sig tillräckligt med luft

• Anonym (ångest?)

Jag har såhär varje dag. Sitter och får ta "stora" andetag. Känns som man måste nå en viss gräns för att det ska kännas bra. Når man inte den gränsen så får man fortsätta att försöka ta det där perfekta, stora andetaget.

Det konstiga är att det kan komma när jag vaknar till på natten eller precis på morgonen när jag är utvilad. Kan man verkligen känna ångest då?

Känner du igen dig något i det jag skriver?

• Anonym

ja lite grann men som sagt vet ju inte om de e ångest,, vi håller på att städa här hemma storstädning,, och det går inge vidare för mig allt känns så himla varmt och tung andad  har smitit undan för min sambo tror att man har världens feloch orka inte diskutera det,,, det konstiga äratt som du säger det kommer precis när som helst

Svar på tråden puls vad skall den ligga på