• beli4

3D ultradljud i helsingborg ?????

Någon som vet om det finns 3D ultraljud i helsingborg ????? vill så gärna gå på ett sånt värkar så spennande
    kan man ha med sig dvd ditt och spela in det

• Svar på tråden 3D ultradljud i helsingborg ?????
  • Mizzz

Nej finns inget, men däremot finns det kliniker i Danmark.. I Sverige finns det bara i Linköping och Sthlm

Jag har en liten pojke i magen :D
  • beli4

okej men finns det inte i malmö eller ?? har du själv gjort det i danmark och i så fall vad kostar det och kan man åka ditt själv utan några remiser från läkaren ????

• Mizzz

Nej, jag bor i Linköping.. Har för mig att MAS har det men de används inte för "nöjes skull". Hmm.. om du söker på google på 3d/4d så får du upp lite kliniker i Danmark. Har inte koll på varken landet eller priserna där vet bara att det finns.
    Linköpingskliniken  har du här: www.selbing.com

Jag har en liten pojke i magen :D
  • m1nn13

Finns både i Malmö och Lund. Men man måste ha remiss! Inget som görs för nöjes skull alltså!

• Lilla Proppen

Hmmm, vi fick 3D på MAS vid vanliga, ordinarie, UL vid 18 veckor utan att vi bad om det eller hade remiss. Det var läckert och man får verkligen en helt annan bild av hur bebisen ser ut

Jag hoppas att vi får en ny 3D-upplevelse när vi gör tillväxt-UL om ett par veckor. Nu vet jag ju iaf att jag kan fråga efter det om de inte gör det obligatoriskt.

Svar på tråden 3D ultradljud i helsingborg ?????