• Anonym

fettsuga vaderna! måste. panik

mina vader är 35cm. ja e normalviktig just nu. kan ja fettsuga vaderna tror ni ?

• Svar på tråden fettsuga vaderna! måste. panik
  • MaMMa 87

Jag har haft stora vader i hela mitt liv, kan inte ha snygga stövlar, tycker inte om att ha kjol fast jag vill. fast mina vader är mest muskler, men dom borde också gå bort om man inte tränar tycker man, men de gör dom inte:(

• Tigertofflan

Nja tveksamt, med tanke på att vaderna oftast bara är muskler och är du normalviktig så är det säkert inte fett....  

Mamma till Leo -02♥Tim -04♥Sam -05
  • Anonym

melon flikkan ? men du kanske har större vader än mig ? ja menar. javill inte att nån ska säga så som du gör.. att mina skulle va stora ? ja trodde mina va normalslanka och att problemet satt i mitt huvud ?

• Anonym

melonflikkan, man mäter vaderna hängandes i luften på största stället

• Tigertofflan

Jag har ett par vader på 40 cm (har 30kg plus) och tycker inte att jag har stora vader. Ut stövel-synpunkt är de stora då jag inte kan knäppa stövlarna, men så har det alltid varit vare sig jag är 30 extra kilon eller inte.

Tjejer har en tendens att tro de har stora vader och tro att minsta lilla träning utav dem skulle göra dem gigantiska på en vecka, men så är ju givetvis inte fallet.
    I ditt fall sitter det definitivt i huvudet och där hjälper inte fettsugning.  

• Fidelis ad urnam

Ställ dig på en trappavsatts med tårna på trappkanten. Sänk ner hälarna och tryck sakta upp dig igen,
    Gör detta 20 ggr tre gånger per dag och dina vader minskar,.
    Billigt och effektivt

• ReRant

TS skrev "ja trodde mina va normalslanka och att problemet satt i mitt huvud ?"

Ok.. Nu hänger jag inte med. Du tycker du har normalslanka vader men vill ändå fettsuga dom?

Är tråden mest till för att folk ska skriva att det är normalt med 35cm vader? Eller vill du ha tips om vad du kan göra för att få slankare vader?

• Tigertofflan
    Fidelis ad urnam skrev 2007-01-06 13:47:46 följande:
    Ställ dig på en trappavsatts med tårna på trappkanten. Sänk ner hälarna och tryck sakta upp dig igen,Gör detta 20 ggr tre gånger per dag och dina vader minskar,.Billigt och effektivt
    Och med träning får du även större vader...
  • Anonym

hmm. kan det där göra de mindre eller blir de större? ja stretchar mina vader varje dag typ. Ja vill höra att 35 cm e normalt o att ja ska slå bort tankarna.. för d kanske hjälper?

• Anonym

Allt är ju relativt, det vissa tycker är stora vader kanske en annan tycker är normalt stora m.m Jag tror att man måste se till helheten hos en person. Har en kvinna stora vader men är för övrigt väldigt smal och lång så ser man det mer tydligare.Är man normalviktig och har fett/muskler jämnt fördelat på kroppen så tänker man inte på det lika mycket. Jag vet att man kan fettsuga vader, titta på olika plastikkirurg kliniker så ser du priserna. Ingen annan kan säga om du har stora eller normala vader utan det sitter som sagt i ditt huvud.Men tränar du vaderna med vikter så då är det klart att de blir större pga större muskelmassa. Att träna dem lätt genom långa promenader osv så bränner du fett men mycket är ju genetiskt och då hjälper bara plastikkirurgi för att få dem ev. mindre.

Svar på tråden fettsuga vaderna! måste. panik