Byta på KappAhl?
Har hört att man bara får byta till samma vara i annan storlek där, stämmer dte? Fick en fulbody i present men har inte ens kvitto. Är det kört då?
Har hört att man bara får byta till samma vara i annan storlek där, stämmer dte? Fick en fulbody i present men har inte ens kvitto. Är det kört då?
Jag har nog bytt ett klädesplagg mot andra där utan problem.
Utan kvitto också.
Det kan ju alltid vara värt att fråga!
Precis, trodde verkligen bara inte att det skulle gå.Å andra sidan är deras grejer så fula att jag inte ens vet om jag vill ha ngt. Men kanske har de enfärgade strumpbyxor typ?
Det borde dom nog ha, dom har haft åtminstone.
Jag har jobbat på KappAhl och då var det i alla fall inga problem att byta till annan vara.
Tack båda! ![]()
blekinge
Ens utan kvitto?
Om de är oanvända o man säger att man fått kläderna som present brukar det inte vara några problem här i alla fall
Här fick jag inte byta till annat än annan storlek av samma vara.
Gav min man boxerkalsonger fr KappAhl som dessutom självklart var plmoberade då jag blev osäker på storlek. Tappade bort kvittot i julstrssen och naturligtvis var det fel storlek jag valt. Maken kom med de plomberade kalsongerna jag köpt för 400kr!!! typ orörda i presentkartongen och FICK INTE byta storlek utan kvittot.
Det har man ju alltid fått förut, eller hur? Byte men ej pengarna tillbaks om kvittot saknas brukar det väl vara. Han ifrågasatte men nej man fick endast byta med kvittot.
Kanske är det idé att prova i annan KappAhl butik eller är policyn ändrad överallt?
Snacka om bortkastade pengar med kallingar som förmodligen ramlar av karln
Jag har också fått byta storlek utan kvitto...
Ja, det var aldrig problem med att byta utan kvitto när jag jobbade. Det som kan hända nu runt rean är att om de har sänkt priset på varan som ska bytas, då är det priset i butiken som gäller.
Nix ingen REA på dessa...
Lejån
Tack, ska göra det i veckan!