• Fornarina

BRA gynekolog sökes :-)

Hej
    Jag undrar om ni kan rekommendera någon i Stockholmstrakterna, någon som man i fortsättningen kan kalla "Min gynekolog" , hade lite otur där.
    ...och efter att har varit med om en misslykad ICSI, behövs någon extra duktig och snäll! ( tänker vänta med FET, och gå på kontroll, då det verkar omöjligt att komma in på HS )
    Tack! Kram

• Svar på tråden BRA gynekolog sökes :-)
  • annhan

Hej!

En bekant till mig går hos en läkare/gynekolog på Mama Mia, Karlavägen tror jag att det ligger. Du kanske ska ringa dit och höra?

Hoppas du hittar en gynekolog som känns bra för Dig!

Hur menar du att det verkar omöjligt med HS? Att få komma till en gyn. eller?
    Lycka till och KRAM!

• Fornarina

annhan, tack!

>Hur menar du att det verkar omöjligt med HS? Att få komma till en gyn. eller?
    ja, menar exakt det - ska försöka igen imorgon, jag tror inte att de gör några efterkontroller, bara om man vill sätta igång med FET/IVF igen.

Din bekant - går hon till Magdalena Capelli? - Vi fick, nämligen, ingen bra kontakt :) alls.

• turia

är det inte så att man tycker olika om gynekologer därav svårt rekommendera- samma gäller barnmorskor..

• annhan

Fornarina: Nej, ingen kvinnlig - utan en manlig gynekolog. Har tyvärr inget namn att ge dig.

• Peki

Om du bor norr om stan så kan jag rekommendera "Gynekologgruppen i Täby" och läkare Johan Collén tel 08-587 541 65

Det är en privatmottagning men landstingsansluten så det är inte dyrare än landstinget. Jag ringde en fredag och fick en tid på tisdagen veckan efter så det är ingen lång kötid.

• ibland

Gynekologerna på Octaviakliniken är mycket bra.

• Fornarina

Tack, snälla ni!
    Ska försöka boka en tid!

• Winnie

annhan: tror du det kan vara Jan-Åke din bekant gick hos? Om din bekant tyckte han var bra så visar det verkligen att smaken är som baken och att personkemin kan vara olika, för vad jag tyckte om honom lämpar inte att uttryckas i ord.

• annhan

Winnie: Jag vet tyvärr inte vad han heter, har inte frågat.
    Trist när personkemin inte stämmer, så är det ju ibland. Skönt att man har valfrihet att välja vart man vill gå.

• Silje

Läkarmotagningen Munkbron 11
    Gamlastan.
    tfn 723 00 52

Ylva Sonesson
    infertilitets gynekolog

Urmysig gynekolog

• Tammie

Lustigt, vad olika det kan vara.
    Magdalena är underbar och Jan-Åke är rätt bra han också...

Kram och hoppas att du hittar någon som passar dig!

• fröken april

Jag har Magdalena och är så nöjd!!!!!! Har oxå träffat Hanna som jobbar där oxå mysig!!

K

Svar på tråden BRA gynekolog sökes :-)