• MajaLarsson

brunt å grått??

har för tillfället inga gardiner i köket, tyckt att detvarit fint ändå!
    men när julgardinerna togs ner kände jag att nåt saknades...

har fått för mig att jag vill ha bruna gardiner!
    passar det till grå tapeter??

jag tycker det men finns d nån annan som oxå tycker det???

• Svar på tråden brunt å grått??
  • Dinturiel

Ja, det är klart det gör Skulle kunna tänka mig ett tyg med vit botten och brunt mönster. Skitsnyggt till grått.

Känner ditt dilemma. Drar mig för att ta ner julgardinerna just därför att vi inte har något att byta till. Vi har ljust typ gråblått i vårt kök/vardagsrum.

• MajaLarsson

jag tänkte ta en panellängd å sätta upp som en rak kappa!
    hade det som julgardin!

vågar mig inte på några mönstrade tyvärr eftersom vi har storrutiga tapeter...
    jag tror tapeten syns i galleriet,på en bild där min store pojk äter kvällsmat!

• Dinturiel

Ok, har kikat på tapeten nu, och jo det ska vara en enfärgad gardin. Snygg tapet föresten Tror det kommer bli jättesnyggt. Lägg gärna in bilder på resultatet

• killotjejmamma

Jag tycker inte att det låter snyggt, jag tycker inte att grått och brunt är snyggt ihop, grått och svart eller brunt och beight, ursäkta stavningen men jag fick hjärnsläpp

• Dinturiel

Håller inte med killotjejmamma. Visst, svart och grått är helt ok tillsammans, lite dystert bara. Men brunt och beige däremot är för mycket ton i ton och känns lite övermatchat. Tycker helst att gardiner ska erbjuda lite kontrast och inte smälta in som en del av väggen.

• MajaLarsson

tackar för alla synpunkter å åsikter!

tur e väl det att alla inte tycker samma, hade kanske sett tråkigt ut då!

håller på å kollar efter en brun linnepanel att sätta på tvären, kommer bli skitfint!

• Dinturiel

Vill gärna se resultatet sen, Sessan

Svar på tråden brunt å grått??