• Anonym (Nyfiken)

Hur många gånger kan en kille komma?

Jo, vi hade en liten diskussion här...sambon & jag.
    Jag (som inte ens är nå´n kille) tror att en kille kan komma i princip hur många gånger som helst...förutsatt att det går ett tag emellan gångerna. Såklart inom rimliga gränser, men i alla fall 6-7 gånger på en dag! Han tror inte alla klarar 3 gånger på en dag? Menar att då hinner man inte fylla på i pungen? Vem har mest rätt??
    Ps. Det gäller på en och samma dag, alltså. Och jag menar inte bara komma...utan där ska va nå´t att spruta ut oxå, ok?
    Så...vad säger ni?!

• Svar på tråden Hur många gånger kan en kille komma?
  • Kodjuret

Jo det är klart att en kille kan komma 10 ggr på en dag!!
    Sperma produceras HELA tiden!!

• blip

jo, visst kan en kille i teorin komma flera gånger per dag, men i praktiken kanske han inte skulle vara så sugen

nämen, det här med pungpåfyllnad är en myt, sperman kommer inte därifrån direkt när mannen kommer, pungen fyller på sädesblåsan om jag förstått detta rätt...

och den här fylls på kontinuerligt och efter behov, så att man skulle bli "tom" existerar inte...

däremot så blir det ju mindre mängd sperma om det är tätt mellan utlösningarna...

gör ett "lab"-test!

• Anonym

Vad jag förstår så gör det ont efter några gånger, så det kanske inte är så trevligt för mannen, men om det innebär att han fysiskt inte kan komma, vet jag inte...

• Anonym (hhi)

EN kille jag hade kunde minsann , vi hade sex 12 ggr på en dag ... nemas problemas, e man kåt så är man :-P

• Anonym

orgasm och ejakulation är inte samma sak. han kan få orgasm utan att spruta och tvärtom... tydligen inte särskilt vanligt, men så är det.

ville bara säga det när ni snackade om han kunde bli tom eller inte.

• Anonym (erfaren)

Min man kunde ett tag komma fyra gånger på en kort stund, utan att dra ut den!!

• Anonym (Nyfiken)

Tack för svaren. Jag anser att JAG var den som hade mest rätt!!

• fiffi06

kodjuret kanske 10 ggr men då måste mängden sperma va så liten dom sista gångerna så fort pruducerar man ej

• Anonym

vi ha de sex 11 ggr på en dag..o han kom varenda gång.

Svar på tråden Hur många gånger kan en kille komma?