Vitt kök med valnötsskiva...
Är det någon som har ett vitt kök med valnötsskiva?
Vad har ni för kakel isåfall? Nått foto kanske?
Är det någon som har ett vitt kök med valnötsskiva?
Vad har ni för kakel isåfall? Nått foto kanske?
Vi har det. Har valt vitt kakel. Fasat. Lagt på längden, omlott. (Som murade tegelstenar).
Trivs ni med valnöten? Vart har ni köpt den?
Jag har också funderat på vitt kakel, men vet ej vilka mått än.
Det låter jättesnyggt med vitt kök och valnötsskiva.
I mitt förra kök hade jag vitlaserade luckor (ok, det var sådan där film man man kan sätta på vanliga luckor så det ser ut som äkta trä...), teakskiva och till det satte jag dit jättesnyggt kakel som var vitt med beige marmorering, jag vill minnas att de var fasade också... osäker... i alla fall var de lite större, de var 10x15 cm. Jättesnyggt och kan rekomendera det för det plockar ju upp träfärgen, är vitt men inte kliniskt vitt.
Älskar valnöten. Helnöjd. Vi köpte dem på en liten köksbutik här i Jönköping. Vi har trägolv. Vi slipade dem och mörkbetsade dem i samma mörka bruna som skivorna. Köksbordet är också i vitt och mörkbrunt.
Vi kommer ha ekgolv till vårt kök - det bör väl funka?!
Sen vet jag ej hur jag ska välja när det gäller våra Lumi - garderober... Blir det för mycket om man väljer 3 stycken skjutdörrar i valnöt. Vi kan välja mellan vitt, ek o valnöt till skjutdörrarna!
Har lagt upp bilder på golvet och kaklet om någon vill kolla. Döm mig inte så hårt. Är ingen fena på inredning. Tycker det är svårt men gör mitt bästa. Kul är det. Fick av någon mysko anledning inte in alla bilderna.
Vi har vitt kök och afrikansk valnöt. Valde grön kristallmosaik till det. Har bilder i galleriet.
Vi har det också..ska se om jag kan få in ett fota..
Har lagt in foto i mitt galleri nu
Oooh, va fint. Jätteläckert.
tack, va snällt D
Ja, vi har ett vitt kök m valnötsskiva. Har valt glas som stänkskydd (vitmålat på baksidan för att få grön skiftning).
Bilder finns på min gamla blogg...
http:/www.forenkladittliv.blogspot.com