• AmandaPitkänen

ont i magen när jag är kissnödig!

har upptäckt att varje gång jag får ont i magen är då då jag är kissnödig. Inatt vaknade jag med så jävla ont i magen. Fattade inte alls vad det var. men sen gick jag på toa och kissade och det gick över.

Vad kan det vara tror ni? Har haft UVI flera gånger men det känns inte så, för det svider inte när jag kissar.

• Svar på tråden ont i magen när jag är kissnödig!
  • vadskajaghetadå

för mig gör det också ont i magen när jag är nödig...
    det trycker ju där och så...

• izza29

Jag får skit ont vid vänstersida ner mot ljumsken när jag är kissnödig.
    Tror att det kan vara så.

• Vela81

här är en till som får ont i magen när jag är kissnödig, har ont fram för allt på höger sida (denna sida jag haft ÄL) lättar efter man varit på toa..
    konstigt fenomen.... gått in i vecka 6 idag..;)

• Sanna 30

Jag får ont i magen när jag är riktigt kissnödig. Det är oftast när jag vaknar på natten och då kan jag ha väldigt ont. Men det känns att det beror på att jag väntat (sovit) för länge.

• AmandaPitkänen

skönt att veta att det är fler som har det likadant! Då är det säkert ingen fara!

• stanna

Här är en till!!
    För mig känns det nästan som rejält magknip när jag är kissnödig (oftast på natten/morgonen). När jag varit på toa känns allt bra igen!

• smr

här är en till som får jätte ont i magen för det minsta lilla kissnödig jag blir men det går över bara jag får på toa.

• SkogsKajsa

Samma här! fast värst är det precis efter jag kissat!

• Marmor

Här är en till som får ont i magen när jag är kissnödig, inatt strålade det ner mot låret! Skumt!

HLs m

• elinina

det kan va så att urinblåsan ligger och retar på livmodern. den förklaringen fick jag då jag sa att jag alltid får SD när jag pinkat.
    går över lika fort så det är nog inget att oroa sig över direkt...

• Tjohalia

jag får oxå ont, nästan som kramp men bara på morronen (när jag inte ids stiga upp utan håller mej för länge) och jag tror att det beror på att blåsan är så full då.

• Puppy070

Jag får också ont ibland när jag är kissnödig... Sen blir det lite bättre när jag har kissat.

• Ebbiz

Här är en till! Min BM säger att det är för att urinblåsan trycker på livmodern typ! Kan även få som sammandragningar efter att ha varit på toa! Det gäller att inte hålla sig för länge!

• Linnéa31

Jag får också ont i magen när jag blir kissnödig. Det är för att det är trångt därinne . Kram Linnéa

Svar på tråden ont i magen när jag är kissnödig!