• Anonym

Drömmer om andra

Flera nätter i rad, även för någon månad sen har jag drömt att jag kysser/ska ha sex/kramar någon annan kille, som inte är min man.
    Jag har inte träffat på andra killar eller pratat men ändå dyker det upp i drömmen... jag har ingen aning vem det är, vilka det är, oftast så ser man inte ansiktet i drömmen så bra men när jag kysser den killen så känns det när jag kysser min man, fast det är inte han

Vad betyder det?
    Betyder det att jag innerst inne vill vara med andra??

Detta är kanske inte rätt forum, men jag skäms att skriva det någonannan stans, då det finns vänner här som känner min man.

Det värsta är att jag tycker om det i drömmen

• Svar på tråden Drömmer om andra
  • Anonym (drömmar)

Har känt samma sak länge...dock gick det så långt att jag var otrogen mot min man. Men är det kanske känslan du saknar...menar känslan du får tillsammans med den andra mannen? Du kanske vill känna så med din man eller??

• Anonym

Ingen aning.. vet bara att när jag väl kommer i nära kontakt med mannen (alltid olika man) så är det som när jag är nära min man

Har bara varit med 1 kille innan min man, så jag har inte testat så mycket om man kan säga så..

Det kommer i drömmen att jag även flirtar med den personen.. och jag har varit ganska flirtig av mig innan jag fick barn och gifte mig, kanske är det det jag saknar?

• Anonym (drömmar)

Tänker du på att flörta och att vilja vara nära andra män på dagen..alltså inte bara i dina drömmar. KAn det vara att du känner att du vill "leva" alltså uppleva lite mera eller? Menar..det kan ju bara vara att du vill känna mera av din man...mera känslor, mera närhet..

• Anonym

jag har bara varit med en kille innan jag gifte mig och fick barn

visst, jag saknar lite när man kunde flirta runt och fick uppmärksamhet av killarna. förut kunde ca 20 killar ragga på mig på en ute kväll
    jag hade pojkvän då (min nuvarande man) men jag flirtar inte direkt utan bara tjötar och så, och påpekar att jag har kille. har aldrig strulat runt eller så

jag tror jag får tillräckligt med närhet av min man.. hmm kanske jag vill ha mer uppmärksamhet av andra???

• Anonym

ingen som kan tyda drömmar??

• Skorpionen82

Det betyder inte att du vill vara med en annan man även fast du drömmer om andra män i dina drömmar. Jag och min man har pratat om vad vi brukar drömma om, och det händer att vi drömmer om andra. Jag om andra män och han om andra kvinnor.

Det betyder inte att han kommer att vara otrogen mot mig på riktigt. Det tror jag inte stämmer. Det blir vad man gör det till tycker jag ärligt talat.

Hjärnan lurar en så är det med drömmar, men det är ju ingen fel om du gillar det, men det är ju bara en dröm och inte på riktigt, om du känner att du vill vara med andra män, gör slut med din nuvarande, så du inte sårar honom.

När jag vaknar och drömt såna drömmar brukar jag bli glad att det inte var på riktigt, för det är min man jag älskar och vill vara med han och ingen annan.

Oftast brukar jag och min man inte se ansiktet på själva personen vi drömmer om.

• Anonym

nej absolut inte.. vill inte vara med andra

Svar på tråden Drömmer om andra