stövlar med BREDA skaft !!!!!
Yippy yippy !!!!
Kan inte tro att det är sant, att jag, som i 15 års tid har letat efter ett par höga stövlar äntligen äntligen har hittat ett par, och dessutom köpt dem !!!
Måste bara få berätta det, jag är superlycklig, jag ska faktiskt erkänna att jag GRÄT i affären när jag provade dem och det visade sig att jag kunde ha dem, jag GRÄT av lycka !!!!!
Och min underbara man som var med var lika glad för min skull, även fast vi inte äger pengar knappt den här månaden så insisterade han på att jag skulle köpa dem, vi var 40 mil bort från Örebro så det var inte till att vänta tills man får lön direkt.
1700:- kostade dem, och det var mycket i mina ögon sett men jag fick dem, och jag är glad och har redan använt dem
Ville bara dela med er av en lyckokänsla, och om det är nå'n som är nyfiken så kan jag tala om att det är av märket "ARA", tyska skinnstövlar, modell ballerina eller liknande, jättesnygga klassiska stövlar med skön klack oc "karretå".
Så systrar med breda vader, ge inte upp, har jag hittat så kan ni, jag har 36 i storlek och har 45 i omkrets runt vaderna, helt sant !!!!!