• dobbis

hur gör ni som har hund vid SEX?

en liten fråga. ni som har hundar, vet att inte alla har sina hundar i sängen men vi har våran där, han sover i sängen till och från under natten, han har en egen plats också. nu till frågan. hur gör ni när ni ska ha sex, jag tycker det är direkt avtändande att ha en hund i sängen som blänger på en när man ska ha sex. brukar inte vara något problem med våran utan han hoppar ner och väljer själv att gå ut till ett annat rum, men i morse när lusten föll sig på ville han inte lämna sängen, vi fick lov att bli lite arga på honom för att han skulle hoppa ner.
    hur är det för er?

• Svar på tråden hur gör ni som har hund vid SEX?
  • babytjej

våran hund valp vill fram o lukta o va me, o det gillade jag inte ett dugg, så vi skällde ut henne, men efter 5mminuter var hon där igen, eftersom hennes sovplats var sängen, det var verkligen hopplöst, nu har vi inte henne längre.. så har inga råd o ge..

• Josephine

Vi låter inte hunden ligga i vårt sovrum alls. Jag blir tycker att det är jättebesvärande med hunden i rummet, när vi har sex.

• Prinsessan Zelda

ha ha. har aldrig tänkt på det. han har varit i sängen när vi har sex, men han bryr sig inte. ligger bara och sover

• ChokladRosen

Snacka om erotikdödare...

Ursäkta men ni får skylla er själva TS som har hunden i er säng..

Varför arg på hunden då det är NI som lovat han vara i sängen från första början..

• dobbis

Chokladrosen: därför att vi ser oss som en flock, där sover man tillsammans men det är bara alfahanen och alfatiken som får para sig, och i våran flock så är det vi två. och det brukar som sagt inte vara något problem, men det blev ett litet imorse.

• dobbis

chokladrosen: ja många ser på hunduppfostran som på hur en flock med vargar / vildhundar beteer sig emot varandra, och vi gör det till viss del. vi biter honom dock inte om han gör fel.

• Ciccin3

Våran hund sover i sängen, men när det ska sexas så åker hon ut. Inga sura miner för det, säger jag till henne att gå ut och lägga sig så går hon ut och lägger sig.
    Sen får hon komma in när det är klart

• miniova

skulle aldrig falla mig in att ha hunden i sängen. Hon går inte ens in i vårt sovrum. Men det har hänt att hon stått i dörröppningen å flåsat eller så.. jag tycker inte alls de känns bra utan säger åt henne å gå å lägga sig.

• miniova

får jag fråga hur ni kommer göra när bebisen kommer ?

Svar på tråden hur gör ni som har hund vid SEX?