• Brodsmulan

Problem med nya Ellos, blir nedstängd?

Hej.. funderar på om någon härinne kan förstå mitt problem.
    Kan gå in på Ellos, hinner logga in, kanske kika på nått, snabbt lägga nått i kundvagnen.. å så kommer en skylt upp att IE måste stängas å så stängs sidan.
    Har aldrig förr haft problem med Ellos förrän de nu gjorde om sidan när de gick samman.
    Har hämtat hem sista JAVA, så den borde itne va problemet.

Vad kan vara felet?

Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Svar på tråden Problem med nya Ellos, blir nedstängd?
  • hug me

jag kan heller inte kolla där, blir ner stängd, lika om jag är inne på catalog och josefssons

♥ storasyster född Juli -04 (v.36+4) ♥ lillasyster född Mars -06 (v.38+5)♥
  • Brodsmulan

Ingen som vet vad som är fel?

Så tråkigt när man inte kan beställa därifrån. Har mailat dem i början av veckan, men min dator kraschade i onsdags och jag inväntar mina uppgifter från Telia till mailen, kan inte lösenordet i huvudet och papprena har vi förlagt.

• zelda71

Det är precis som du säger att det stängs ner, kontakta Ellos om detta så kanske dom kan hjälpa dig. Jobbar själv på Ellos o det har blivit struligt när dom länkade alla katalogerna till Ellos sida.

• kattis

samma här!jätteirreterande!!

• Mamma till 2 barn

Jag blir inte nedstängd på ellos har beställt därifrån nyligen.
    MEN , när jag för några dagar sedan skulle logga in på mina sidor
    blev jag inloggad som någon annan, jag gjorde om inloggningen fyra gånger ,den sista gången blev jag inloggad på min sida. Skumt tycker jag!!

• Terre79

Ok fler som har det problemet, jag som trodde att det var min dator som krånglade. Den gör så ibland. Men då var det uppenbarligen nåt större fel då.

• Brodsmulan

Har fått svar, men funkar inte än för mig iallafall.. får väl se hur lång tid det tar.. trist då stora rean är igång

Hej!

Tack för ditt mail.
    Vi beklagar att hemsidan inte har fungerat tillfredställande. Orsaken till
    problemen är uppdateringar av systemen i samband med att Ellos och Josefssons
    kundregister lades ihop. Vi arbetar med att få bort dessa problem så att allt
    ska fungera som vanligt igen så fort som möjligt.

Hälsningar från
    Emelie
    Ellos

• Runguska

Det krånglade för mig också rätt rejält, exempelvis uppdaterades inte mina beställningar så jag visste inte om min beställning blev lagd och om erbjudandekodern fungerade. Idag ska jag dock hämta mitt paket så jag får väl se hur väl det fungerade. Som ajg ser på Ellos just nu krävs en hel del tur för att ens lägga en beställning. Får jag hem den som jag tänkt mig... ja då kasnke jag bör köpa en triss idag!

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • Runguska

Ser att jag måste käka frukost, jag kan stava i vanliga fall! Hur som helst, om ni har problem med exempelvis ett erbjudande som går ut i dagarna tyckr jag ni ska maila Ellos. Kanske kan de förlänga erbjudandet. Det är ju inte kul att gå misste om något för att deras sajt krånglar.

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
Svar på tråden Problem med nya Ellos, blir nedstängd?