• Familytime

I en annan del av Köping - Underbara människor

Jag såg lite av den nya serien "I en annan del av Köping" idag. Och jag blev bara så glad!! Dessa underbara människor med stora leenden på läpparna! De ska jag tänka på när jag är nedstämd och ledsen. De verkade inte ha några bekymmer och såg på saker och ting på ett så mysigt och positivt sätt! Underbara människor!

• Svar på tråden I en annan del av Köping - Underbara människor
  • selh

Tycker samma! Ser på de nu,fast nu är de reklam! Urgulliga är dom!

• ucka

Verkar bli ett trevligt program!

• Sexymala

Ja, verkligen underbart! Mysigt och lite gulligt!!

• Fru Kirta

Japp, inte så ofta det finns nåt sevärt på tv. Pga att Linda verkade ha ganska mild grad av utvecklingsstörning, fick man dock ut mest av henne, de andra hamnade lite i skuggan av henne tycker jag.
    Min mamma jobbar med utvecklingsstörda så jag har varit i kontakt med dessa människor nästan hela mitt liv. De har så positiv livssyn. Vi andra har mycket att lära oss av dem.

• Ayla

Jag skulle se de.
    G¨r de i repris tro?

• Jontes mamma

Verkligen ett sevärt program. Det är människor med en verkligen positiv syn på livet. Nåt att ta lärdom av.

• Familytime

Det är ju en serie, så det kommer ju fler program, men gå in på hemsidan....tror det var tv4, va? Där borde det ju stå om det är några repriser inlagda. Jag tror det här kommer bli succé! Idag på frukosten på jobbet var det det stora samtalsämnet!

• Familytime

De är så härligt positiva, så man blir glad i hela kroppen! När man hör hennes skratt, så skrattar man ju själv!

Svar på tråden I en annan del av Köping - Underbara människor