• Anonym (nyfiken)

Penisring med vibrator -> skön?

Jag och mannen har inga sexleksaker. Vi har aldrig talat om att införskaffa några heller. Men jag är nyfiken. Jag funderar på att köpa en penisring med vibrator och se vad han (och jag) tycker om den. Är de något att ha?

Är den skön för både mannen och kvinnan eller mest för kvinnan? Vill förstås gärna höra erfarenheter från båda kön.

Män: Om er kvinna plötsligt utan förvarning presenterade en sådan i sängkammaren, skulle ni tycka om det? Jag föreställer mig att det är bättre än att överraska med en grov dildo i alla fall? Skrattande

• Svar på tråden Penisring med vibrator -> skön?
  • Anonym (Anna)

Det finns ju flera sorter, en del har väldigt liten vibrator som knappt känns för kvinnan. Vi provade en sån först, den gillade min kille verkligen! Jag köpte den som en överraskning, och han blev väldans glad för den Flört. Vi har nu bytt upp oss till en mer avancerad Dolfinger. Den kan dels användas när man är själv, då trär man den på en eller ett par fingrar, annars trär man den runt penis (det låter helt knäppt, men den är OTROLIGT elastisk och väldigt mjuk i ringen) och den är gudomlig! Vibratorn är ganska stark, men den kan vändas åt olika håll så den passar de flesta. Supergrej!

• Anonym (nyfiken)

Tack för ditt svar! Jag måste nog köpa en och se hur han reagerar. Tror det får bli en sån med liten vibrator. De med delfiner ser lite för avancerad ut som första leksak. Betänk att vi aldrig talat om att skaffa någon leksak alls. Hi hi känner mig busig.

Fler med erfarenheter? Är de sköna för mannen också?

• Anonym (me like)

Jag köpte en Lava Up (finns t ex på www.sexigasaker.se/ShowProduct.aspx&cat=194 ) i julklapp till min man.
    Jag tyckte den var väldigt trevlig (många olika sorters vibrationer t ex). Han tyckte den var ok, men inte mycket mer. Men vi använder den i alla fall ibland.

• eisa

TS

NEJ NEJ NEJ!!

Köp den INTE! Killens penis kommer att strypas och vibb-grejen funkar inte bra när den kommer "stötvis" som under ett samlag. Det blir för hårt och den hamnar fel och... Nej jag gav till min till min bästa vän, som inte heller gillade den

• Anonym (alltså)

Jag frågade min erfarne man och han menar att det aboslut inte handlar om att man är slapp. Istället är det vanligare att man muspruttar när man är trång.

Han förklarar det helt logiskt som så att när man är slapp sipprar luften ut hela tiden, är man trång så har den ingenstans att ta vägen och pressas då ut i ett svep när kuken tränger in.

Och med den förklaringen blev väl alla som inte muspruttar oroliga för att de är slappa??

• Anonym (alltså)

oops, svarade i fel inlägg...glöm det

• Anonym (E)

Du vet att den är igentligen till för att hans skall hålla sig uppe längre?

• Anonym (nyfiken)

Vibratorn är väl inte till för att han ska hålla ståndet längre?

Min karl är bra på att ha kontakt med min klitoris under samlag. Han gör mer cirkelrörelser än bara juckar ut och in.

• Anonym

Vi har en sån hemma, och jag älskar den. Killen tycker varker från eller till. Jag brukar hålla i den så att en inte åker iväg hela tiden.. Jag överaskade inte honom med den utan kollade på lustjakt sidan med honom och sa att jag ville prova, han hade inget emot det.

Svar på tråden Penisring med vibrator -> skön?