Magkatarr eller vad?
Jag behöver er hjälp tjejer!
Jag är just nu i v. 25 och led av kraftigt illamående fram till ca v. 18. Efetr det har det känts mer ok även om jag fortsatt kräkas en-ett par gånger i veckan hela tiden.
I december månad blev helt plötsligt min situation på jobbet + hemma mycket stressigare, och veckorna innan jul kom ett nytt problem. Efter varje måltid får jag så nedrans ont i magen, riktig magknip! Det håller i sig runt en timme och många gånger kräks jag också.
På juldagen blev problemen mycket bättre för att sen hålla sig ganska lugnt under jullovet, men så fort jag började jobbet igen kom det tillbaka!
Imorse kunde jag inte få i mig frukost utan kräktes ett par gånger i stället. Då beslöt jag mig för att stanna hemma från jobbet, och nu har jag magvärk för att jag inte kunnat äta
Jag ringde nyss MVC och hon lät som att hon inte trodde på mig alls. När jag beskrev symptomen sa hon "Vad försöker du säga? Att du inte kan jobba eller?" Hon tyckte vidare att problemet lät konstigt och snäste till sist om jag ville ha en läkartid eller vad?
Så på onsdag ska jag till doktorn, men nu undrar jag: Känner någon igen sig? Vad kan detta vara, kan det vara magkatarr? Jag har ingen halsbränna alls bör tilläggas, bara magsmärta och kräkningar.
Please, help!