• desi

ska kanske träffa ett medium! nån som gjort det?

min svärmors & hennes kompisar ska träffa ett medium för att se om dom kan få kontakt med andra sida.
    Jag frågade om man fick gå med & självklart fick jag det, men blev lite kall i magen.
    ska jag gå???
    jag vill iofs . se om det verkligen kan stämma.. att nån kan få kontakt så.

e det nån som har denna gåvan??? eller vet att det faktiskt e verkligt??

massa frågor har man ! men ska jag gå? vill så gärna!

Stolt Mamma till Moa Grace
  • Svar på tråden ska kanske träffa ett medium! nån som gjort det?
  • Troll1

Du måste själv känna vad som känns bäst för DIG. Jag vet inte vilket medium ni ska till, men det man ska tänka på är att inte berätta ngt för mediet utan helst bara lyssna. I vissa fall måste man säga att man förstår vad mediet menar, men om man inte fattar ska man tala om det.
    Absolut inget att vara nervös för!

Du får gärna skriva vad mediet heter....

• desi

ska skriva vem det e sen- just nu vet jag inte va personen i sig heter!
    Frågade aldrig ens va personen heter eller när det e..
    skriver sen n'r jag vet ..

Stolt Mamma till Moa Grace
  • buffen

det kan (för endel) vara ganska påfrestande o du kommer va rätt slut efter men gör det om du vill du kommer inte ångra dig!!! på nåt sätt kan man känna all kärlek i rummet

• Endag

Jag var hos ett medium för första gången för lite mer än ett år sen,
    efteråt var jag full av värme & kärlek. Oskyldig
    Allt hade ju stämmt till prick & punkt,
    jag satt bara tyst och lyssnade, helt tagen var jag ..
    en underbar känsla var det.
    Hoppas du kommer till ett bra & ärligt medium.
    Lycka till

skriv gärna sen hur du upplevde det..

• Lev som du lär

Hej, jag är själv tränande medium och kan berätta att jag var en skeptiker ut i fingerspetsarna fast jag alltid varit mycket intresserad. Efter att min mor avled för 12 år sedan så vände det helt för mig, jag tog kontakt med några seriösa medium som var rekomenderade utav andra och jisses vilken aha upplevelse jag fick.

Alltså mediumet berättad saker som de aldrig skulle kunna tagit reda på innan samt det var inte sakliga berättelser som skulle stämt in på alla, utan det handlade verkligen om mig eller de andar som gav mig budskap.....

Så jag hoppas och instämer med föregående inlägg att du kommer till ett bra medium och att du får till dig budskap som ger di samma värme och kärlek som jag uppfattar idag.

Är du mer intresserd eller funderar över något hör av dig till mig via min gästbok eller min presentation!

MVH/Annika

Svar på tråden ska kanske träffa ett medium! nån som gjort det?