• JLM

ÄL liknande flytningar innan bim?

Hmmmm. Jag är förvirrad. Går och väntar på min mens som ska komma de närmaste två dagarna. Men i går så hade jag konstiga flytningar genomskinliga blandat med vita sega, trådiga flytningar. ( Ungefär som vid ÄL.)Är det vanligt innan bim. Har också haft svag molvärk sedan ÄL. Inbillar jag mig i allafall. Jag är väldigt tacksam för svar....

• Svar på tråden ÄL liknande flytningar innan bim?
  • Just

Japp såna flytningar kan man ha om man är gravid. Hoppas!!! Håller tummarna för dig.

• JLM

Tack för ditt svar. Lycka till själv. Jag har mest vita i dag, inte trådiga, de har försvunnit. Om man är gravid skulle det visa sig så tidigt med sådana flytnigar då?

• JLM

Fler som har haft Äl liknande flytningar utan att ha ÄL? Tacksam för svar

• Just

Ja det kan visa sig tidigt, det har det gjort för mig. Tack, men jag är inte gravid, ska inte hafler nu, fyra har vi,.

• JLM

Hej!!! Då har du att göra nu förstår jag. Tack igen....

• ozzygirl

Hej kom på att jag har såna där flytningar oxså ska ha BIM den 13/12

• pcotjej

Har också samma dilemma + ont till och från i brösten, lite brännande känsla och lite känsligare bröstvårtor än vanligt. Har beräknad bim 12-14:e dec......

• Nayana83

Ja jag har också haft ÄL flytningar, trådiga och sega.. fast jag inte har ÄL.
    Håller tummarna för att det är ett grav tecken..
    Jag har Bim runt den 12/12.. Hoppas på ett + då =)

Håller tummarna för er ! Vi kan väl hålla kontakten till vi vet ?!

/ Nayana

• ozzygirl

Hejsan
    Idag kom mensen. fast jag har inte lika mycket ont som jag brukar få.

• JLM

Hej!!! Jag har inte fått min mens än... Är nu på dag 30, den var väntad mellan dag 25-28. Testade dag 28 men negativt. Kanske jag hade en sen ÄL ( sekret dag 22 som jag skrev) Kan Äl komma så sent?? Jag får väl avvakta och se. Men nu känns det som att mensen lika bra kan komma så att jag kan börja om. Någon i samma sits?

Ozzygirl. Vad kul att du kom i håg tråden. Lycka till nästa gång......

• JLM

Någon som plötsligt haft en sen ÄL?

Svar på tråden ÄL liknande flytningar innan bim?