Kan man hyra fyrhjuling (ATV) i Phuket?
Vet någon om det hyrs ut fyrhjulingar i phuket? Har sett att det går att åka på organiserade safaris.. Men jag tänkte åka på egen hand.
Någon?
Vet någon om det hyrs ut fyrhjulingar i phuket? Har sett att det går att åka på organiserade safaris.. Men jag tänkte åka på egen hand.
Någon?
Nån som varit där och vet?
Jag vet inte om det går att hyra själv, men vi var i phuket nu under nov-dec, och vi gjorde nån uflykt med atv's.. Men såg inte att det gick att hyra själv iaf..-
Phuket är en ganska stor ö så det beror på vart ni åker men det finns alldeles säkert. Vi hyrde för ganska exakt ett år sedan utanför Kata någonstans.
Ja det går att göra det, antar att det låg i samma område där man även kunde köra go-cart, skjuta paint-ball, se på ormar med mera. Alla tuktuk-chaffisar har information så det är bara att kolla med dem.
mmian
Jaha, vad bra. Vi ska till Karon men har ju inget emot att hyra på nån av de andra stränderna! Så ni hyrde dem på sånt ställe som hyr ut vanliga moppar och mc?
Vet du vad ni fick betala ungefär? Ingår hjälm eller?
Gud vad kul det ska bli!!
Vi var i karon och jag såg ingenstans att man kunde hyra dom.. Speciellt inte på ställerna där man hyrde moppar o mc's..
Och då vi körde atv så fick vi åka iväg i ca 10 min innan vi kom till ett ställe som hade det..
däremot kan jag tänka mig att man kan boka via alla dessa "resebyråer" som finns där, och sen får man åka iväg dit det finns...
men såg som sagt inte själva fyrhjulingarna i karon
Men där du såg dem, gick det attt hyra där eller var det bara turer med guide?
Vet du vad stället hette?
Vad fick ni betala och hur länge hade ni dem?
först var vi ute på en heldagsutflykt med massa olika saker.. bla atv.. då åkte man på led i en halvtimme kanske..vi betalade nog 1000bath per person tror jag
Sen var två av oss iväg o körde på en heldagstur..Då fick dom köra i två timmar lr nåt i nån bana o så.. vet inte om dom åkte en sväng till stranden oxå lr nåt..
Dom betalade 4000bath per person tror jag för två timmar.. 1h för kanske 3000bath..
Kommer inte ihåg nu på rak arm vad stället hette, stod bara ATV stort på broschyren.. Kan kolla upp det åt dig, för jag har sparat alla broschyrer
Jag vill hyra i en vecka.
Nån mer?
puff!
puffelipuffpuff
puff