• blivande fsk lärare

blond till brunett

hej
    jag är grymt sugen på att färga mitt blonda hår, riktigt mörkt, är så trött på min hårfärg. jag är naturligt blond och väldigt blåa ögon. är det någon som har färgat mörkt som varit blond?? har ni kort på före och efter? ångrar ni er??

• Svar på tråden blond till brunett
  • buffen

jag gick från mörkbrun till platina blond och sedan tillbax till mörkbrunt på 9 månader ungefär! kort finns i mitt galleri... spelar ju ingen roll om du ångrar dig det går ju alltid att göra om ju!! gjorde allting hemma och det gick bra, gå till en frisör om du är osäker på resultatet!! lycka till!!!

• Boppi

Gick från blond till ljusbrun och fick massa negativa kommentarer så jag är nu blond igen... Min hy och mina ögen passar nog bäst till ljust hår erkänner även jag.

• CoMad

ooh jag är grymt sugen på att göra det samma

• Laire

Jag har tyvärr inget kort. Men jag är blond, har blå ögon och är allmänt väldigt ljus i hyn (har ett kort i mitt galleri som har skarpare ljus än presentationsbilden), jag färgade hos en frisör och hade brunt med röda och blonda inslag. Låter knepigt men frisören var jätteduktig, inslagen låg mellan två hårbenor eller vad man ska säga, så de bara var skiftningar som gav liv.

Mitt ansikte blev mycket mindre blekt och såg mycket bättre ut, trodde först att jag skulle se värre ut, men hårfärgen gav liv åt ansiktet.

The woman formerly known as Therese 1986 and Sundsvalltjej
  • blivande fsk lärare

tack för alla svar. jag ska givetvis gå till en frisör, jag är alldeles för feg för att våga göra det själv! men om man nu skulle ångra sig och vilja bli blond igen, blir det inte ful blond färg då??

• blivande fsk lärare

CoMad du måste tala om om du vågar!

• BellasLejon

jag hade en gång i tiden jätte blont typ emil i lönneberga blont/vitt och är väldigt ljus i hyn jag färga det brunt och jag är jätte jätte nöjd det bästa jag gjort med mitt hår det enda som är jobbigt tycket jag är kontrasten som syns direkt när man får minsta lilla utväxt..det är inte snyggt för det ser nästan ut som man är flintis enligt mig alltså.

• buffen

kolla på mina kort, jag hade iof fyra lådor blondering men det blev braaa.. enligt mig! färgade ju de blonda på redan färgar mörktbrunt... VÅGA nu fegis!! ;)

• linnsans

jag har bilder i mitt galleri...

• Mamman med två pojkar

Jag har varit blond men är brunhårig nu och jag trivs bättre i mitt bruna hår.

• CoMad

jag måste våga. ska till läkaren sen å förhoppningsvis få medecin mot min acne. när jag blivit av med den måste jag ju bara förändra mig är så trött på blondt hår nu. vill ha mörkbrunt med guldiga slingor eller nåt

• blivande fsk lärare

tack för alla svar. tycker ju alla ser jättebra ut! kanske man vågar! men jag hittade inga bilder på linnsans galleri=?

• Angelica77

Jag har oxå bilder inne hos mig. Har alltid varit blond men färgade det brunt för drygt ett år sedan. Och är jättenöjd. Kommer inte gå tillbaka till blont på ett bra tag. Just nu har jag en väldigt mörkbrun färg. Och trots att jag är så ljus i hyn o gröna ögon så säger folk att jag passar jättebra i det. Välkommen in o kolla!

Svar på tråden blond till brunett