• Wilmispilmis

Tvillingklubben - är ni medlemmar?

Väntar tvillingar i mars och funderar på om jag ska bli medlem i tvillingklubben eller inte... Hur har ni gjort? Har man mycket fördelar av att vara med eller klarar man sig lika bra utan?

• Svar på tråden Tvillingklubben - är ni medlemmar?
  • Valencia

Vi gick med i tvillingklubben när jag väntade barnen men hade tyvärr inte så mycket nytta alls av klubben. Men det är säkert olika, handlar man på pop så får man väl rabatt där om man är medlem men annars vet jag inte om det är några andra förmåner. Pärmen vi fick med var full av reklam och inte så mycket nyttig information som vi hoppats på. Vi gick ur klubben när kottarna fyllde 1 och det var dags att förnya medlemsskapet.

Kram och lycka till med magen och de små däri.

• UWO BaraJag

Nej, bor utanför sthlm. Annars hade jag nog varit med.

Barn 020107 x2, 030830 x1, 060918 (v.31+4) x2, + en bonus 931021
  • olympia71

näe egentligen rätt onödigt (vi är medlemmar men förnyar nog inte när det blir så dax). tyckte kursen/info innan var bra, men den kan man gå utan att vara medlem. man kan annonsera om man är medlem men den delen är så ostrukturerad och jobbig så jag förstår varför jag inte fått något sålt via den sidan...

• Tvillingfarsa

Nope vi struntade i det då vi tyckte det kändes som bortkastade pengar då vi hörde vad man fick ut av det.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Dubbel lycka

Vi är medlemmar, men tycker inte att vi fått ut något av det. Pärmen var som sagt inte så mycket att ha. De har en video som är ganska bra ialla fall om man inte får så mycke info av sin BVC. Har gått på deras första kurs om grav. med twins och den var kanon, men den kan man ju gå även om man inte är medlem.

Enda anledningen som jag ser det varför man ska vara medlem är för att de lobbar för tvillingfamiljers rätt i samhället, och att de tex ger ut bra böcker.

• Sockerärtan

Jag är med, men skall inte förnya medlemskapet när det blir dags.

Som flera andra har sagt så var pärmen man fick bara full av reklam..

Jag bor inte i Stockholm, så jag har inte kunnat utnyttja deras kurser o dyl.

Då jag har handlat mycket på PO.P så har jag nog tjänat in avgiften ändå. Men många affärer har tvillingrabatt även om man inte är medlem i Svenska Tvillingklubben.

Böckerna de säljer finns bl a på Bokus också, till ett mycket bättre pris!

• Tvillingmam

Nej, vi bor på "landet"! Tyckte inte det fanns någon anledning att vara medlem där, när vi inte kunde utnyttja kurser och dyligt!

• Kallelalle

Nej vi bor norröver så jag tyckte inte att det var någon idé!

• Jenny K

Vi är medlemmar men kommer inte att förnya, precis som många andra här... Har inte fått ut något speciellt värdefullt från medlemsskapet.

Sockerärtan: Vad är det för affärer som har tvillingrabatt?

• Mamma till 2 guldklimpar

Jenny K
    du kan kika på tvillingklubbens hemsida, där står alla affärer d är rabatt på..men d är bara 10% och tycker själv att d inte är så mycket pengar d handlar om..
    Är med i tvillingklubben, men har inte fått ut ngt av d..men tyckte d var skoj me pärmen när man var gravid och vänta tvillingar är ju så nervöst så man vill ju ha all information man kan få.. pärmen tycker jag var toppen..rabattkuponger i den hade dock gått ut en månad tidigare..hehe..
    tycker inte att d värt pengarna..i hemsidan verkar d inte alls vara aktivitet..helt dött rent ut sagt..frågat mycket där och försökt sälja men aldrig fått svar..

Svar på tråden Tvillingklubben - är ni medlemmar?