• Grodas Boll

Ett nytt liv + ett nytt liv!!

Wow!!

Nu har det gått fyra veckor och pappakänslan har trängt in ordentligt och jag har nu verkligen fattat att jag har fått min älskade dotter!

Det tog ett tag att vänja sig vid känslan vill jag medge, inte för att jag inte gillade faktum, utan snarare att jag har varit utan barn i nästan 33 åroch inte haft en liten att fundera över när jag varit utanför hemmet. Ovant..

Men helt plötsligt så är det varken min Rolex SeaDweller eller min 50" Pioneerplasma som ligger mig närmast om hjärtat, materiella ting är förtfarande kul, men har halkat ner på listan...
    Kompisarna som varit så viktiga för mig, och är det fortfarande, har också fått ta ett steg tillbaka...

Livet har fått ett nytt epicentrum..

Min dotter har klivit rakt in på förstaplatsen och är där för att stanna! :)

Annie, pappa kommer alltid att finnas för dig och göra allt för att du ska få ett bra liv, DET LOVAR JAG!!!

Jag gläds med er som har detta underbara framför er, ni kommer att förvånas över hur allt ni tidigare varit med om bleknar i jämförelse!!

Jag är så lycklig, Jag har blivit Pappa!!! :)

• Svar på tråden Ett nytt liv + ett nytt liv!!
  • Jahapp

Grattis!
    Ja... vem kunde anat den otroliga känslan!?!?!

• Pappaledig såklart

Grattis så mycket till dig! :)

• Johan K

Stort Grattis!
    Imorgon är det min tur... Ska vara på förlossningen 07.15 sedan kommer livet förändras. Min tjej (buttan) blir då igångsatt...
    Har inte fattat riktigt än att det är på allvar...

Hade gott! Mvh J

• Råger

Känner igen det där min dotter föddes 2 januari ( för 1 vecka sen ) och jag har först nu börjat fatta riktigt att detta lilla barn är mitt. Det är nog en rätt vanlig känsla för oss killar.

• Mikkel räv

Stort grattis! Och det är förunderligt att när nummer två kommer så blir det inte en delad kärlek utan en dubbel kärlek! Man tror inet attman kan älska ett barn till lika mycket - men det gör man självklart!

• Äckling

Du pratar klockor och tv apparater, trodde din sambo/fru låg närmast hjärtat?! Hehe

Grattis grattis

Svar på tråden Ett nytt liv + ett nytt liv!!