• Mirou

Mammakläder i Göteborg?

Hej,

Jag hör till dem som har kunnat använda mina egna kläder ganska länge (är i vecka 17 och gör det fortfarande) men nu börjar det bli MYCKET hög tid att inhandla en del nytt.

Jag skulle bli hemskt tacksam om någon kunde ge mig tips på butiker i Göteborg, som säljer bra mammakläder. Jag jobbar som projektledare på ett stort företag, och behöver vara representativt, men ändå tufft klädd på jobbet.

Tusen tack för hjälpen!

Kram
    Mirou

• Svar på tråden Mammakläder i Göteborg?
  • Tess76

Jag har handlat lite på H&M i femmanhuset. Har inte letat på så många fler ställen, men tror att kappahl på kungsgatan ska ha mammakläder också.

• nonno

Det finns två mammaklädsaffärer i Linné. MOJ på Linnégatan och Mammakläder på Landsvägsgatan. Har inte varit på MOJ men de har rea nu. På Mammakläder köpte jag en jättefin kjol. Sen finns det en i Vasastan (tror jag). Ev en på södra vägen. Sen finns det en brevid Prickig katt (Korsgatan tror jag. Ligger vid Grönskakstorget i alla fall) Sen finns H&M. Kapp Ahl på Kungsgatan hade bara två par byxor när jag var där. Lindex har dåligt utbud i Gbg. Bättre i andra städer. Det var det jag kan komma på. Ha en kul shoppingtur!

• Happy baby

Mitt bästa tips är Mums som ligger på Södra Larmgatan (vid Sociala Huset ungefär).

Svar på tråden Mammakläder i Göteborg?