• Anonym (resa!!)

Vart hittar man billiga flyg till Thailand???

Konstigt att lägga denna i Känsliga Rummet tycker ni nog, men det är bara för att jag tänkte åka ner och överraska min syster i Thailand. Hon är där på långresa och vi är ett gäng som tänkte åka dit och bara dyka upp i hennes bungalow! Hon är ute på FL och surfar lite även nu när hon är borta...

Vi är ute efter superbilliga flygbiljetter till Bangkok eller Phuket, spelar ingen roll om det är mellanlandning i moskwa eller liknande. Men helst direktflyg då..

Brukar det gå bra att få tag på flygstolar via charterbolagen?
    Törs man vänta till "sista minuten"?

Vi hade tänkt att åka i slutet av mars och vara borta 2-3 veckor.

• Svar på tråden Vart hittar man billiga flyg till Thailand???
  • Anonym (resa!!)

*puffis puffis*

• Anonym

Superbilliga biljetter till Thailand, existerar de? Mitt tips är att gå in till en resebyrå, det är faktiskt ofta billigare än allt man ser på internet. Vart bor du Ts?

• Jen72

Ryan Air

Ny dag, nya möjligheter!!
  • Anonym (resa!!)

Tack för alla svar!

Tyvärr flyger inte Ryanair till Thailand, annars brukar ju de vara billiga inom Europa..

Med superbilliga biljetter menar jag typ 5000 kr ToR

Ska genast kolla upp dessa sidor, och kanske gå in på nån resebyrå här i stan, men det finns typ bara Ticket och dom brukar inte vara billiga till Thailand!

Nån som har tips på billig resebyrå i Stockholm, även om jag inte bor där så kan man ju ringa dit och boka?

Vill inte riktig säga vart jag bor, syrran kanske fattar då.. =)

• strawberryicecream

Ah =) jag frågade bara därför att min syster jobbar som resesäljare och är en fena på att hitta billiga biljetter, hon bokar alltid åt mig! (jag var första anonym)
    Skriv till min inbox så skickar jag hennes jobbnummer om du vill, är ju värt ett försök hon kanske hittar till kanonpris!

• Anonym (resa!!)

strawberryicecream:

tack så mycket!
    du har mail...

Svar på tråden Vart hittar man billiga flyg till Thailand???