• Jessica K

Present till 22årig pojkvän som inte vill ha något?

Är en dryg månad kvar till killen fyller år men börjar redan fundera på vad man ska hitta på till honom.
    Han önskar sig ingenting, ville inte ha någon julklapp heller, utan säger att han köper det han behöver.
    Vad ska man då hitta på?
    Jag har verkligen ingen idée alls!
    Det får inte vara för dyrt heller eftersom jag är student och fattig :-P

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-21 21:41:00:
    Kommit fram till att jag vill göra en heldag för killen. Men vad ska man hitta på då?

• Svar på tråden Present till 22årig pojkvän som inte vill ha något?
  • jassikan

Presentkort på bio, det går väl alltid åt. Eller bjud honom på middag någonstans.

• Jessica K

tack för tipset!
    Jo, bio är bra! Det kan jag kanske köra på.
    Middag fick han i presentkort i julklapp... men han är rätt dålig på att utnyttja sina presentkort han får av mig

• Silverkatten06

Satsa på en upplevelse istället för en pryl. Tex konsertbiljetter, teaterbiljetter, romantisk middag (hemmalagad eller på stan)...

• wera22

Du kanske kan rama in en gemensam semesterbild el.dyl. Det är inte så dyrt att förstora heller (billigast på nätet, jfrt med affär). Billiga ramar kan man hitta på Clas Ohlson :)

• Karkki67

En god middag och fot massage

Stolt Mamma till Alexander & Lukas mina fina pojkar!
  • wera22

...vet inte hur lite det får kosta...

• ZzzZzzz

Jessika K: Om han inte vill ha en present så kan man iaf. få honom att känna att det är hans speciella dag. Kanske en mysig morgon och hans favoritmat på kvällen?

• Jessica K

Tack för tipsen!

Silverkatten: ja, någon konsert kanske vore bra! Köpte biljett till Gyllene Tider för två år sedan (eller när det nu var) i födelsedagspresent till honom och det blev väldigt lyckat så! Måste bara kolla upp vad som går

Wera: Ja det låter fint! Ska se om jag kan hitta något bra kort på oss bara.. har ett som är rätt bra, men det har han redan fått en gång

Karkki: Bra tips men han fick båda två i julklapp

• MARSIPULAMI

böcker!!om han inte själv gillar att läsa finns det underbara att lyssna på tex i bilen eller så.......

• Jessica K

ZzzZzzz: problemet är att vi inte bor ihop utan tio mil ifrån varandra... så jag kan tyvärr inte bjuda honom på en heldag. Har inte möjlighet att åka till honm på dagen heller.

Marsipulami: Ja böcker är bra! Han älskar att läsa allt som handlar om sport Har lite svårt att veta vilka böcker han redan har läst dock eftersom han ständigt lånar nya böcker på biblioteket. Men det går ju alltid att byta om det inte skulle vara rätt bok.

Svar på tråden Present till 22årig pojkvän som inte vill ha något?