• sleeping sun

lingon och blåbär party

Jag har blivit erbjuden att vara värdinna för ett lingon och blåbär party. Hur ser dom kläderna ut och vilka priser ligger dom på? Någon som kan visa någon bild på något plagg ni köpt? Är så nyfiken och vill gärna veta vad det är för typ av kläder innan jag bokar in ett party. Är det bra kvalite?

Stolt mamma till Marcus
  • Svar på tråden lingon och blåbär party
  • sleeping sun

Ingen som handlat av dom?

Stolt mamma till Marcus
  • sleeping sun

jag har varit inne där men jag hittar inga barnkläder där och inga priser heller.

Stolt mamma till Marcus
  • Nelly L

Bra kvalitet som du får betala för. Jag har varit på ett party och handlade även några kläder till min tjej. Basutbudet på kläderna är rejäla, mjuka sköna kläder som barnen kan vara bekväma i. Färgerna, blå, grön, röd och gul om jag inte minns fel passar till både tjej och kille. Om jag skulle ha fler barn så skulle jag köpa mer av detta märke för kläderna är hållbara, tvätt efter tvätt. Både i form och färg.
    Sedan finns även mer pojk/flick kläder. Vad som jag gillar är att kläderna inte är behandlade med kemikalier, bra för barnen men även för dem som gjort kläderna.
    Finns även lite vuxen kläder...
    Be att få en katalog av den som säljer kläderna så får du en bild av priser, utbud mm.

• elegi

Mycket bra kvalite verkligen värt priset även om det kan verka dyrt, dom har inte heller några gifter eller så i tyget och man behöver inte tvätta innan det ska användas första gången, tightsen och bootlegsen är nåt i särklass inga mer knän eller rumpor på byxorna. Som du säkert redan förstått så är jag en hängiven L&B shoppare och har även varit försäljare(slutade pga att det inte riktigt funkar då jag har en son som tar mycket tid).
    här kommer en länk till deras hemsida, tror att det är höstkollektionen som du kan se där men jag kan säga att vårkollektionen är helt underbar.
    www.lingonochblabar.se
    Har du fler frågor så är det bara att fråga

• Kicki

Heej!

Har varit på 1 eller 2 lingon och blåbär partyn. Dom har en del fina grejer men jag tycker det är ganska dyrt alltså men då är iofs kvaliten jättbra. Dom har en baskollektion som är i stort sett samma varje säsong men sen har dom annat som ändrar efter olika säsonger. Men som sagt.. en del fina grejer men lite väl dyrt för min smak... :)

• elegi

OOPs flera hann före mig
    På hemsidan kan du ladda ner en katalog, du kan vänta med att boka datum till du sett katalogen eller tills de släppt vårkollektionen på hemsidan, borde bli senast första veckan i feb då den börjar att gälla.

• Dixie

ajdå, trodde att de visade kläderna där....
    Jag hade ett L&B party förra året, de har mycket klassiska kläder, mycket blått,vitt och rött och priserna var ung. som Po.P priset (body ca 150 kr, tjockare tröja 250 kr)
    JAg tycker om deras kläder, men det är ju inte det senaste snittet - utan mer tidslösta, bra kvalitet och att man kan matcha mycket i kollektionen.

Som värdinna fick jag först en gåva (en ull-mössa till sonen) och sen berodende på hur mycket ens gäster handlar för så får man olika saker, jag fick en pyjamas (som jag tror kostade kring 200 kr)

• Dixie

om du går in på hemsidan; barnkläder, se vår kollektion - så finns kläderna där!

• elegi

Jag har gjort en mapp i mitt bildgalleri där barnen har L&B kläder på sig, från tidigare kollektioner, våren brukar gå i ljusblå,gul,kaki, hösten brukar gå i vinröd,kaki,svart.

• elegi

Kanske skulle tillägga att färgerna jag nämnde är förutom basfärgerna som finns alltid, klarröd,marinblå,havregul,mellangrön, en del finns alltid i natur,svart,vit.
    Baskollektionen (den finns alltid i samma färger och utförand, förutom vissa små ändringar) innehåller tights,bootlegs,mysbyxa(byxa David),pyjamas,nattlinnen,linnen,kalsonger,trosor,strumpor(även vuxen stl.),t-shirt,halvpolo,strumpbyxor,jeansskjorta,body,babyoverall.
    Sen finns lite mer årstidsanpassade kläder i vår/höst kollektionen

• sleeping sun

elegi: Tack. fina bilder. Nu har jag fått se lite av kläderna som jag ville. Dom verkar fina

Stolt mamma till Marcus
  • elegi

Jag har aldrig blivit missnöjd, om en söm går upp eller plagget vrider sig eller tappar färg då är det bara attt reklamera genom att skicka i vanligt brev kommer tillbaka en ny fin väldigt snabbt (ca.på en vecka ) man kan reklamera 2 år efter köpet så om/när du handlar nåt så spara den gula lappen som följer med dina kläder vid leveransen den är ditt kvitto så om du reklamerar ett plagg som är slut eller dyl. så får du pengarna tillbaka insatt på ditt konto (om du uppger kontonr. på gula lappen när du skickar in)

Svar på tråden lingon och blåbär party