Kopierar mitt inlägg därifrån:
Jag har vart på Pegasos Royal i Incekum och det var helt OK. Bekvämt att kunna gå och ta mat, fika och dricka när man ville. Poolområdet var ju helt fantastiskt men rutchkanorna var bara öppna några timmar om dagen (minns inte riktigt men jag tror det var två timmar på förmiddagen och två på eftermiddagen...) Vattnet i poolerna kunde gärna fått vara lite varmare också, men vi var där i oktober så säsongen närmade ju sitt slut! Stranden som lån precis neranför hotellet var jättefin!
Det är enorma vackert utsmyckade middagsbufféer, men när man kollade närmare så var det inte så många olika varmrätter t.ex. Jag saknade den äkta turkiska maten som jag var van med sen tidigare Turkietbesök, så vi åt ute på "riktiga" restauranger några gånger också.
På hotellet anordnades en del aktiviteter, ex. barnklubb och vattenaktiviteter, men allting var på tyska. Dom flesta i personalen kunde bara prata tyska och förstod inte ett ord engelska, det tycker jag var det stora minuset!
Så, ja det var en trevlig semester men jag föredrar nog ändå att bo på ett vanligt hotell och känna lite mer av det äkta Turkiet!